3 min. duke lexuar

Google i lejon përdoruesit të fshehin reklamat në rezultatet e kërkimit

Google sapo ndryshoi mënyrën se si funksionojnë reklamat në Search dhe do të ndikojë në markat e tregtisë elektronike. Përdoruesit tani mund të fshehin rezultatet e sponsorizuara me një klik – e para për platformën, sipas njoftimit zyrtar të Google.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Google i lejon përdoruesit të fshehin reklamat në rezultatet e kërkimit
Burimi: ChatGPT

Çfarë ndryshoi

Reklamat tani shfaqen nën një titull të qartë “Rezultatet e sponsorizuara”. Reklamat me tekst dhe reklamat e blerjeve përdorin të njëjtën etiketë, duke e bërë të qartë se çfarë është përmbajtja me pagesë.

Ndryshimi më i madh: përdoruesit mund t’i fshehin plotësisht këto grupe reklamash. Nuk ka më rezultate të sponsorizuara që rrëmujnë faqen e tyre të kërkimit nëse nuk i duan.

Problemi për shitësit me pakicë

Më pak njerëz do t’i shohin reklamat tuaja nëse fillojnë t’i fshehin ato. E thjeshtë si kaq.

Por ka një anë tjetër. Njerëzit që shohin reklamat tuaja zgjodhën t’i mbajnë ato të dukshme. Ata ndoshta janë më të hapur për të klikuar. Google dhe Search Engine Land sugjerojnë se kjo mund të nënkuptojë klikime me cilësi më të mirë, edhe nëse numri i përgjithshëm bie.

Google Search results page showing "Sponsored results" label with multiple text ads for short-term rental apartments and hideaways, with hide sponsored results option visible

Source: blog.google

Çfarë ndodh me normat e klikimeve

Ndryshimi mund të ndikojë në CTR në të dy drejtimet. Etiketimi më i qartë mund të zvogëlojë klikimet aksidentale nga njerëzit që nuk e kuptonin se po angazhoheshin me reklamat. Në të njëjtën kohë, përdoruesit që klikojnë ka të ngjarë të jenë më të interesuar, gjë që mund të përmirësojë cilësinë e konvertimit.

Reklamat gjenerike ose të synuara dobët rrezikojnë të filtrohen ndërsa përdoruesit ushtrojnë kontrollin e tyre të ri. Markat duhet të përqendrohen më shumë në rëndësinë dhe ekzekutimin krijues.

Çfarë duhet të bëni për të

Bëni reklama që njerëzit në të vërtetë duan të klikojnë. Kjo do të thotë shënjestrim më i mirë, më i fortë krijues, vlerë reale në mesazhet tuaja.

Truket e vjetra – përzierja, hipja në vendosje të paqartë – nuk funksionojnë më. Google i bëri reklamat më të dukshme, gjë që tingëllon mirë derisa të kuptoni se përdoruesit tani mund t’i çaktivizojnë ato po aq lehtë.

Përqendrohuni në rëndësinë. Nëse reklama juaj nuk përputhet me atë që dikush po kërkon, ai do të fshehë të gjithë seksionin e sponsorizuar dhe ju jeni jashtë.

Kur kjo godet

Përditësimi po shpërndahet globalisht tani në desktop dhe celular, duke prekur të gjitha tregjet ku operon Google Search.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU