3 min. duke lexuar

Gjykata suedeze gjobit Shein për vjedhjen e fotove të konkurrentit

Filiali irlandez i shitësit me pakicë të modës së shpejtë në internet Shein duhet të paguajë 53,400 dollarë për përdorimin e paautorizuar të fotografive të kompanisë suedeze të modës Nelly, raportoi Reuters. Çështja ngre pyetje se sa larg mund të shkojnë lojtarët kryesorë në betejën për dominim në modën online.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Gjykata suedeze gjobit Shein për vjedhjen e fotove të konkurrentit
Burimi: ChatGPT

Kohët e fundit, ne raportuam për gjobën prej 150 milionë eurosh të Shein nga CNIL e Francës për shkelje të pëlqimit të cookie-ve. Tani kompania përballet me një pengesë tjetër ligjore në Evropë.

Çfarë ndodhi

Gjykata e Patentave dhe Tregut e Suedisë vendosi të premten, më 3 tetor, se Infinite Styles Ecommerce – filiali i Shein me bazë në Irlandë – shkeli të drejtën e autorit të konkurrentit më të vogël Nelly. Kompania kopjoi fotografitë në pronësi të Nelly pa leje dhe i përdori ato në faqen suedeze të Shein.

Nelly, e cila operon platformën e tregtisë elektronike Nelly.com dhe ka markën e saj të veshjeve, ngriti padinë për shkelje të të drejtave të autorit në shtator 2024. Gjykata vendosi në favor të kësaj pjese të kërkesës.

Gjoba dhe kostot

Nelly kërkoi një gjobë prej 500,000 koronash suedeze (afërsisht 53,400 dollarë). Infinite Styles Ecommerce nuk e kundërshtoi këtë shumë. Gjykata gjithashtu urdhëroi filialin irlandez të Shein të paguajë kostot ligjore të Nelly plus interesin.

“Ne jemi të përkushtuar të mbrojmë të drejtat e mbajtësve të të drejtave të pronësisë intelektuale dhe i marrim seriozisht të gjitha pretendimet për shkelje,” u përgjigj një zëdhënës i Shein. Ata shtuan se imazhet në fjalë u hoqën me shpejtësi.

Megjithatë, gjykata hodhi poshtë kërkesën e Nelly kundër dy entiteteve të tjera Shein – kompania mëmë Roadget Business dhe entiteti me bazë në Dublin Infinite Styles Services. Në këto raste, Nelly duhet të paguajë kostot ligjore të këtyre dy firmave.

“Ne mirëpresim pjesën e vendimit që shkoi në rrugën tonë, por në të njëjtën kohë jemi të zhgënjyer dhe të befasuar nga e tëra”, tha Helena Karlinder-Ostlundh, CEO e Nelly. Kompania po shqyrton apelimin e vendimit.

Çfarë do të thotë kjo për tregtinë elektronike

Çështja nxjerr në pah tensionet në rritje midis platformave globale të modës së shpejtë dhe lojtarëve më të vegjël lokalë. Shein renditet ndër shitësit më të mëdhenj të modës në internet me çmime agresive dhe një ofertë masive produktesh.

Për dyqanet elektronike më të vogla, kjo sinjalizon se mbrojtja e përmbajtjes dhe fotografive pronësore nuk është automatike. Ai gjithashtu demonstron kompleksitetin ligjor të rasteve kur një entitet operon përmes entiteteve të shumta në vende të ndryshme.

Realiteti ligjor i tregtisë në internet

Vendimi konfirmon se rregullat e të drejtave të autorit zbatohen në mjediset dixhitale. Fotografitë e produkteve që krijojnë dyqanet elektronike përfaqësojnë një investim në përmbajtje dhe i nënshtrohen mbrojtjes.

Për operatorët e dyqaneve online, kjo ofron udhëzime të qarta: mbroni përmbajtjen tuaj vizuale dhe monitoroni përdorimin e saj nga konkurrentët. Në të njëjtën kohë, është e nevojshme të kuptohet juridiksioni i subjekteve individuale në rastet që përfshijnë korporatat ndërkombëtare.

Ndani artikullin
Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU

Partnership Manager & E-commerce Content Writer with 10+ years of international experience. Former Groupon Team Lead. Connects European companies with Slovak and Czech markets through partnerships and content marketing.

Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU