3 min. duke lexuar

Gjetjet kryesore nga studimi i tregut evropian

Tregu evropian i e-commerce është një hapësirë dinamike dhe me zhvillim të shpejtë. Për të qëndruar përpara konkurrencës, bizneset duhet të kuptojnë prirjet, mendjemprehtësinë dhe mundësitë kryesore që modelojnë këtë peizazh.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Gjetjet kryesore nga studimi i tregut evropian
Burimi: Depositphotos

Zhblloko fuqinë e tregjeve

Tregjet janë bërë një tipar përcaktues i e-commerce moderne në Evropë. Me 62% të 100 shitësve më të mëdhenj online që operojnë në tregje, këto platforma tërheqin 85% të trafikut të internetit në Evropën Lindore.

Source: Ecommercegermany.com

Dallimet rajonale

Evropa Perëndimore është një treg i pjekur me një mbizotërim të lartë të tregjeve, ndërsa Evropa Jugore dhe Qendrore kanë norma më të ngadalta adoptimi për shkak të preferencave kulturore për shitjet fizike me pakicë dhe blerjet e udhëhequra nga marka.

Rritja e tregjeve të pastra

AliExpress dallohet me një xhiro të konsiderueshme prej 119.4 miliardë € në vitin 2022, ndërsa Allegro është një fuqi në Poloni dhe Evropën Lindore me 135,000 tregtarë dhe 22 milionë vizita mujore.

Tregjet e përziera dhe të shitësit

Tregjet e përziera dhe të shitësit ofrojnë një përzierje unike të dinamikës tradicionale të shitjes me pakicë dhe të tregut. Amazon është shumë e fuqishme në këtë kategori, me gamën e saj të gjerë të produkteve dhe integrimin me mbi 10 milionë shitës. Por, ç’të themi për tregjet e tjera të përziera dhe me pakicë si Boots, B&Q, Carrefour dhe Zalando? Ju mund të gjeni më shumë në raportin nga ChannelX.

Source: Ecommercegermany.com

Teknologjia dhe Partneritetet Strategjike

Për të pasur sukses në këtë hapësirë konkurruese, bizneset duhet të shfrytëzojnë teknologjitë e fundit dhe të formojnë partneritete strategjike. Platformat analitike të avancuara mund të ndihmojnë në deshifrimin e të dhënave të konsumatorëve, përshtatjen e përvojave, parashikimin e prirjeve dhe mundësimin e transaksioneve të lëmuara.

Prirjet dhe sfidat e ardhshme

Sipas raportit, tregjet evropiane mund të lëvizin drejt nikeve dhe tregjeve vertikale, duke tërhequr produkte dhe shërbime të specializuara. Rekomandimet e drejtuara nga AI do të luajnë një rol të rëndësishëm në përmirësimin e përvojave të klientëve në të gjithë platformat dixhitale. Për shitësit evropianë që konkurrojnë kundër gjigantëve jo-evropianë si Amazon dhe eBay, kjo do të thotë përshtatje me teknologjitë e reja dhe modelet e biznesit për të qëndruar konkurrues.

Megjithatë, ka mundësi që shitësit evropianë të dallojnë veten duke shfrytëzuar perspektivat e tyre unike kulturore, njohuritë lokale dhe njohjen e fortë të markës për të krijuar oferta dalluese që tërheqin konsumatorët lokalë. Duke u fokusuar në këto forca dhe duke formuar partneritete strategjike me bizneset plotësuese, shitësit evropianë mund të lulëzojnë përballë konkurrencës.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU