
Ndërsa Millennials dhe Gjenerata Z u rritën me ardhjen e internetit dhe telefonave inteligjentë, Gen Alpha lindi drejtpërdrejt në këtë botë. Ata janë fëmijë që rriten në YouTube, TikTok dhe në familje ku teknologjia merret si e mirëqenë. Ata kanë prindër mijëvjeçarë që u ofrojnë atyre një shkallë të lartë autonomie dhe i përfshijnë ata në vendimmarrjen e përditshme. Ata refuzojnë etiketat, kombinojnë fizikun me dixhital dhe megjithëse janë ende shumë të rinj, ata tashmë kanë qëndrime, zakone dhe pritshmëri të dallueshme. Ata nuk duan vetëm të luajnë – ata duan të vendosin, të krijojnë dhe të shihen.
Të dhënat në të cilat bazohet ky artikull vijnë nga hulumtimi nga agjencia Razorfish në bashkëpunim me GWI. Sondazhi u krye në SHBA në një mostër prej 2,310 fëmijësh të moshës 9 deri në 13 vjeç gjatë tetorit dhe nëntorit 2024. Hulumtimi përdor metoda sasiore të pyetësorit dhe ofron një vështrim të detajuar të vlerave, sjelljes dhe preferencave të konsumatorëve të Gjeneratës Alfa. Edhe pse është një kontekst amerikan, shumë nga vëzhgimet janë të zbatueshme edhe për mjedisin evropian – veçanërisht kur ndiqni tendencat globale që ndikojnë gjithashtu në sjelljen dixhitale të klientëve të rinj në rajonin tonë.
Ato janë të vogla, por kërkuese. Dhe ata duan të vendosin
Harrojeni se fëmijët janë thjesht marrës pasivë të reklamave. Gen Alpha merr pjesë aktive në vendimet për blerjet e mëdha. Për shembull, 61% e tyre kanë fjalën e fundit në zgjedhjen e një makine familjare. Dhe jo vetëm që duan të ndikojnë, por edhe të ndajnë “njohuritë” e tyre – për shembull, 73% e fëmijëve që përdorin më shumë se tre produkte kozmetike duan t’u mësojnë prindërve rutinën e tyre të kujdesit të lëkurës.
Fizike kundrejt dixhitale? Të dy botët janë të barabarta
Paradoksalisht, Gen Alpha vlerëson shumë përvojat offline, edhe pse ata rriten me një celular në dorë. Më shumë se dy të tretat preferojnë të darkojnë me familjen sesa të lëvizin nëpër mediat sociale. Deri në 66% do të preferonin të shpenzonin para për një produkt fizik sesa për një produkt thjesht dixhital. Për dyqanet elektronike, kjo do të thotë se edhe komunikimi dixhital duhet të krijojë një urë drejt botës reale – për shembull, përmes ngjarjeve, dritareve kërcyese ose fushatave të përvojës IRL .
Bukuria dhe statusi: Më shumë se thjesht argëtim
Kozmetika dhe moda janë çështje prestigji për Gen Alpha. 1 në 3 zotëron më shumë se tre produkte kozmetike dhe deri në 68% e fëmijëve kanë të paktën një produkt luksoz deri në moshën dhjetë vjeçare. Megjithatë, nuk ka të bëjë vetëm me markat – ka të bëjë me identitetin vizual, të cilin ata e ndërtojnë përmes mediave sociale. Gati tre të katërtat e fëmijëve ndjekin përmbajtjen e bukurisë, me një të tretën që krijojnë videot e tyre të tipit “Get Ready With Me”. Më shumë se një e treta e fëmijëve Gen Alpha i kushtojnë më shumë rëndësi mënyrës se si duken në internet sesa në jetën reale.
Gen Alpha nuk i pranon gjërat ashtu siç janë. Ata përpiqen, përshtaten, përshtaten – nga zgjedhja e kozmetikës deri te mënyra se si duan të paguajnë. 40% e tyre preferojnë para në vend të kartave. Në vend të besnikërisë së markës, ata kërkojnë ndryshueshmëri dhe aftësi për t’i bërë gjërat në mënyrën e tyre. Ata nuk e shohin personalizimin si një përfitim, por si një standard. Markat që u ofrojnë atyre mundësinë për të marrë pjesë në krijimin e produktit përfundimtar do të kenë një avantazh të qartë.

Source: Razorfish
Ndërgjegjësimi social? Jo siç mund të prisni
Gen Alpha përqafon vlera të tilla si gjithëpërfshirja dhe diversiteti. Deri në 80% e fëmijëve përdorin filtra për të ndryshuar pamjen e tyre, megjithatë ata presin që media të përshkruajë lloje të ndryshme trupi. Megjithatë, çështjet ekologjike mbeten mjaft anash. Vetëm 38% e fëmijëve do të paguanin shtesë për një produkt të qëndrueshëm. Ndërsa ky mund të duket si një numër i ulët, në kontekstin e moshës së tyre, është një përqindje relativisht e lartë – veçanërisht për fëmijët që nuk kanë të ardhura, por tashmë po formësojnë sjelljen blerëse të familjes së tyre sot. Krahasuar me Gjeneratën Z, e cila më shpesh përmend qëndrueshmërinë si prioritet, është ende një ndryshim i dukshëm. Për markat, ky është një sinjal se nëse duan të angazhojnë Gen Alpha në qëndrueshmëri, ata do të duhet të përdorin një gjuhë tjetër – jo moralizuese, por dizajn, statusi dhe lozonja.
Çfarë duhet të hiqni nga kjo nëse shisni në internet?
- Gen Alpha nuk janë klientë të ardhshëm – ata tashmë janë pjesë e procesit të blerjes. Nga sendet ushqimore te makinat te kozmetika – ata kanë një zë që dëgjohet.
- Bota dixhitale duhet të ketë një shtrirje offline. Edhe pse jetojnë në internet, ata dëshirojnë përvojë fizike dhe ndërveprim social.
- Harrojeni kategoritë “për djem” dhe “për vajza”. Kujdesi për lëkurën, moda dhe teknologjia janë për të gjithë – pavarësisht nga gjinia.
- Personalizimi nuk është një përfitim; është një standard. Nga paketimi te konfiguratorët – ata duan ta krijojnë produktin në mënyrën e tyre.
- Tema e qëndrueshmërisë nuk do t’u interesojë nëse nuk është e lezetshme. Ata ndërtojnë një ndjenjë përgjegjësie përmes stilit dhe vetë-shprehjes, jo përmes fakteve.
Për markat e tregtisë elektronike që duan të qëndrojnë përpara, tani është thelbësore të mendoni si Gen Alpha. Jo sepse ata janë fëmijët e klientëve tuaj – por sepse ata tashmë janë vetë klientë.