
Këtë vit, Google po heq cookies të palëve të treta. Ky është një ndryshim i madh për marketingun online. Pa cookies, marketingu online do të jetë shumë i ndryshëm. Sipas hulumtimit të Capterra, deri në 61% e tregtarëve në Mbretërinë e Bashkuar janë të shqetësuar për ndryshimin dhe 49% ndihen të përgatitur. Më shumë se gjysma presin një rritje të shitjeve kur cookies të palëve të treta hiqen dhe 39% presin një ndikim pozitiv në performancën e biznesit.

Source: Capterra
Kompanitë po kërkojnë në mënyrë aktive metoda alternative të mbledhjes së të dhënave, me 57% që përgatiten për të hequr gradualisht cookies dhe 51% duke zhvilluar metoda të reja të mbledhjes së të dhënave. Strategjitë kryesore përfshijnë fokusimin në të dhënat e palës së parë, partneritet me organizata të besuara dhe përdorimin e të dhënave kontekstuale.
78% e tregtarëve të anketuar po investojnë në softuer CRM për të unifikuar mbledhjen e të dhënave të palës së parë.
45% e tregtarëve pajtohen se ripërcaktimi i strategjive të marketingut është sfida e tyre më e madhe, ndërsa sfida të tjera përfshijnë gjurmimin e të dhënave të duhura dhe nevojën për të rregulluar buxhetet. Ata presin që marketingu online të bëhet më konkurrues, duke kërkuar që kompanitë të jenë inovative dhe të shkathëta në aktivitetet e tyre të marketingut.

Source: Capterra