2 min. duke lexuar

Fundi i cookies: 61% e tregtarëve kanë frikë nga ndryshimi

Cookies kanë qenë një mjet kyç për gjurmimin dhe personalizimin e reklamave. Humbja e tyre paraqet një sfidë për reklamuesit, duke kërkuar qasje të reja për strategjinë e marketingut dhe mbledhjen e të dhënave.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Fundi i cookies: 61% e tregtarëve kanë frikë nga ndryshimi
Burimi: Depositphotos

Këtë vit, Google po heq cookies të palëve të treta. Ky është një ndryshim i madh për marketingun online. Pa cookies, marketingu online do të jetë shumë i ndryshëm. Sipas hulumtimit të Capterra, deri në 61% e tregtarëve në Mbretërinë e Bashkuar janë të shqetësuar për ndryshimin dhe 49% ndihen të përgatitur. Më shumë se gjysma presin një rritje të shitjeve kur cookies të palëve të treta hiqen dhe 39% presin një ndikim pozitiv në performancën e biznesit.

 

Source: Capterra

Kompanitë po kërkojnë në mënyrë aktive metoda alternative të mbledhjes së të dhënave, me 57% që përgatiten për të hequr gradualisht cookies dhe 51% duke zhvilluar metoda të reja të mbledhjes së të dhënave. Strategjitë kryesore përfshijnë fokusimin në të dhënat e palës së parë, partneritet me organizata të besuara dhe përdorimin e të dhënave kontekstuale.

78% e tregtarëve të anketuar po investojnë në softuer CRM për të unifikuar mbledhjen e të dhënave të palës së parë.

45% e tregtarëve pajtohen se ripërcaktimi i strategjive të marketingut është sfida e tyre më e madhe, ndërsa sfida të tjera përfshijnë gjurmimin e të dhënave të duhura dhe nevojën për të rregulluar buxhetet. Ata presin që marketingu online të bëhet më konkurrues, duke kërkuar që kompanitë të jenë inovative dhe të shkathëta në aktivitetet e tyre të marketingut.

 

Source: Capterra

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare
4 min. duke lexuar

Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare

Pavarësisht rritjes së tregtisë elektronike, dyqanet me tulla mbeten kanali dominues i blerjeve në SHBA. Ata parashikohen të prodhojnë më shumë se 6.3 trilionë dollarë të ardhura deri në vitin 2025. Megjithatë, thjesht hapja e një dyqani nuk mjafton për të ruajtur pozicionin e tyre. Zhvillimi i një strategjie gjithëpërfshirëse të shitjes me pakicë të […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Tregjet online kundrejt dyqaneve elektronike: Kush po fiton në tregtinë elektronike globale?
4 min. duke lexuar

Tregjet online kundrejt dyqaneve elektronike: Kush po fiton në tregtinë elektronike globale?

Industria e tregtisë elektronike përballet me një pyetje themelore në lidhje me Marketplaces vs E-shops – cili model biznesi jep rezultatet më të mira. Statistikat e fundit nga kompania e njohur analitike ECDB ofrojnë një përgjigje të caktuar: tregjet online po tejkalojnë dyqanet tradicionale online dhe ky trend duket të jetë gjithnjë e më i […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+