6 min. duke lexuar

Fshirja e 1 milion emaileve i kursyer një kompanie 28,000 €

Imagjinoni këtë situatë: kaloni javë të tëra duke përgatitur fushatën e përsosur të postës elektronike dhe investoni në dizajn, shkrim kopjimi dhe personalizim - dhe pastaj zbuloni se emailet tuaja nuk kanë arritur as gjysmën e kutive hyrëse. Ky nuk është një skenar fantastiko-shkencor, por realiteti për shumicën e kompanive. E vërteta e hidhur? Edhe fushatat më të mira mund të përfundojnë në spam për shkak të një problemi të vetëm për të cilin shumë as nuk e dinë.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Fshirja e 1 milion emaileve i kursyer një kompanie 28,000 €
Burimi: ChatGPT + Canva Pro

Një fushatë me email mund të jetë e përsosur, por ende të përfundojë në spam. Deri në 95% e dërguesve të postës elektronike perceptohen teknikisht si spammer sipas statistikave të Mailkit. Pse? Sepse atyre u mungon reputacioni, konfigurimi teknik dhe një bazë të dhënash përkatëse. Prandaj, edhe kompanitë legjitime, përfundojnë në spam. Arsyeja mund të jetë reputacioni i dobët i dërguesit, një bazë të dhënash e mbipopulluar ose mungesa e konfigurimit teknik.

Për shkak të ortekut të mesazheve të padëshiruara, ofruesit e shërbimeve të postës elektronike janë gjithnjë e më të rreptë, madje edhe komunikimi legjitim i biznesit shpesh përfundon në plehra. Spam nuk është vetëm reklama për pilula të dyshimta. “Posta e padëshiruar është çdo gjë që marrësi nuk dëshiron,” thotë Jakub Olexa nga Mailkit.

Është pikërisht perceptimi subjektiv i përdoruesit që është thelbësor për ofruesit e postës elektronike. Sipas David Finger, drejtor i divizionit Email.cz në Seznam, reputacioni i dërguesit nuk përcaktohet vetëm nga përmbajtja e mesazheve, por kryesisht nga mënyra se si marrësit i trajtojnë emailet tuaja.

“Nëse përdoruesit nuk i lexojnë emailet tuaja, nuk i fshijnë ato ose i shënojnë si spam, reputacioni i dërguesit bie. Dhe reputacioni i dobët do të thotë se mesazhet tuaja mund të mos arrijnë fare në kutinë hyrëse,” konfirmon ai.

Një milion kontakte në plehra shpëtuan qindra mijëra

Dominik John nga Notino përshkroi lëvizjen e guximshme të kompanisë kur vendosën në 2018 të hiqnin më shumë se një të tretën e të gjitha kontakteve të postës elektronike, duke arritur në më shumë se një milion adresa. “Ky hap na kursente 700 mijë korona (afërsisht 28 mijë euro) në vitin e parë për kostot që lidhen me dërgimin dhe njëkohësisht përmirësoi reputacionin dhe ofrimin e fushatave tona. Ne vazhdojmë këtë përpjekje dhe pastrojmë rregullisht bazat tona të të dhënave,” shpjegon John.

Livesport ka një përvojë të ngjashme; faqet e saj të internetit dhe aplikacionet vizitohen çdo muaj nga më shumë se 100 milionë përdorues në mbarë botën. “Ne reduktuam postimin me 85%. Nga njëqind milionë kontakte, mbetën vetëm rreth 15 milionë. Askush nuk dëshiron që përdoruesit të marrin email që nuk janë të rëndësishme për ta. Kjo ishte arsyeja kryesore pse ne pastruam bazën e të dhënave”, pranon Kristýna Slouková, specialiste marketingu.

Lista të blera? Rruga drejt ferrit

Shenjat paralajmëruese janë të qarta: norma të ulëta të hapjes, shënim i lartë i spamit, apo edhe bllokimi nga ofruesit.

“Kur blini një bazë të dhënash, nuk keni asnjë marrëdhënie me marrësin. Dhe marrësi nuk ka asnjë marrëdhënie me ju”, shpjegon Olexa. “Kjo është diçka që shkatërron shumë shpejt reputacionin. Filtrat anti-spam njohin se jeni duke përdorur një bazë të dhënash të dyshimtë,” shton ai.

Edhe pse intuitivisht duket se përmbajtja e postës elektronike është më e rëndësishmja, e kundërta është e vërtetë. Sipas Olexa, themeli qëndron në teknologji. “Së pari, teknologjia duhet të jetë në rregull; atëherë përmbajtja mund të përmirësohet”, thekson ai.

Në Livesport, i cili dërgon në më shumë se 50 vende, ata e përjetuan këtë nga dora e parë. “Gjatë gjithë vitit të kaluar ne u përpoqëm të përmirësonim dizajnin dhe kopjimin, por shkalla jonë e hapur vazhdoi të binte,” kujton Kristýna Slouková, duke shtuar, “Prandaj ne kryem një auditim të zgjidhjeve teknike dhe bazave të të dhënave, të cilat na treguan se si t’i vendosnim gjërat siç duhet.”

Dërgimi i emailit nuk është bombardim në qilim

Jakub Semotam nga Kiwi.com thekson se gabimi më i madh është përpjekja për t’i dërguar sa më shumë email sa më shumë njerëzve. Të gjithë panelistët ranë dakord për këtë: personalizimi, segmentimi, koha e duhur dhe njohuritë e klientit janë themeli i emailit të duhur.

“Kiwi, për shembull, përdor AI për të dërguar përmbajtje të personalizuar për secilin klient bazuar në destinacionin e udhëtimit, kohëzgjatjen e qëndrimit ose numrin e udhëtarëve,” thotë Jakub Semotam.

Norma e hapur nuk ka vlerë parashikuese

Shkalla e hapjes së postës elektronike ishte e gjatë metrika bazë e suksesit. Sot është më shumë një numër konfuz. “Emailet hapen nga robotët ose skanerët e sigurisë. Norma e hapur nuk ka shumë vlerë parashikuese. Në vend të kësaj, unë rekomandoj gjurmimin e konvertimeve dhe sjelljes së marrësve në faqe, dhe për normat e hapjes dhe klikimeve, vetëm trendin me kalimin e kohës,” këshillon Olexa.

Ekspertët theksojnë rëndësinë e bashkëpunimit me profesionistë dhe marrjes së një qasjeje sistematike ndaj marketingut me email. “Pa të dhëna cilësore, higjienën e duhur të kontaktit dhe njohuritë profesionale, nuk mund të keni reputacion të mirë ose ofrim,” Jakub Semotam përmblodhi.


Artikull i bazuar në një njoftim për shtyp.

Ndani artikullin
Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Artikuj të ngjashëm
Si të krijoni fushata emaili që funksionojnë
5 min. duke lexuar

Si të krijoni fushata emaili që funksionojnë

Le të themi se është një mëngjes i bukur të shtunën. Je i zënë me organizimin e pushimeve familjare me fëmijët e tu. Ju merrni një email nga një kompani e aventurës në natyrë. Ajo ju tregon për një mundësi unike për të marrë familjen tuaj në një udhëtim të mbushur me argëtim në pyll. […]

Cilat biznese përfitojnë më shumë nga marketingu me email?
8 min. duke lexuar

Cilat biznese përfitojnë më shumë nga marketingu me email?

Marketingu me email – ose buletinet shumë të shpifura që shpesh mbushin kutitë tona hyrëse – është ende i rëndësishëm në epokën e sotme të rrjeteve sociale dhe përmbajtjes së menjëhershme. Ai ofron një formë të ndryshme të kontaktit me klientët që është i pazëvendësueshëm për shumicën e bizneseve.

Zbulohet marketingu i suksesshëm me email: 10 parime thelbësore për sukses
5 min. duke lexuar

Zbulohet marketingu i suksesshëm me email: 10 parime thelbësore për sukses

Marketingu me email është një mjet jetik për çdo biznes të suksesshëm. Por si të siguroheni që fushatat tuaja me email të jenë vërtet efektive dhe t’i mbajnë klientët tuaj të lumtur? Suksesi varet nga shumë faktorë, kështu që këtu janë 10 rregulla kryesore për t’ju ndihmuar të krijoni email tërheqës dhe të arrini efektivitetin […]