Kjo llogaritet duke marrë vlerën totale të transaksioneve dhe duke e ndarë atë nga numri i transaksioneve. ATV ndihmon bizneset të kuptojnë zakonet e shpenzimeve të klientëve, të identifikojnë prirjet e shitjes dhe të zhvillojnë strategji për të rritur shitjet. Duke u përqëndruar në rritjen e ATV-ve, bizneset mund të rrisin të ardhurat pa rritur domosdoshmërisht numrin e transaksioneve, duke çuar në operacione më të efektshme dhe fitimprurëse.
Duke kërkuar frymëzim se si të shkallëzoni biznesin tuaj të e-commerce nëpërmjet reklamave me pagesë? David Krumpar nga Lighthouse Media Solutions ka përgatitur këtë studim rasti të jashtëzakonshëm që tregon se si një markë e qëndrueshme mode arriti rezultate të jashtëzakonshme. Në vetëm gjashtë muaj, strategjia e tyre gjithëpërfshirëse PPC transformoi performancën dixhitale të markës […]
Me efekt nga dje, 13 mars 2025, TikTok përfundoi një përditësim të madh të sistemit të saj Shop Performance Score . Qasja e re tani krahason performancën e shitësit tuaj me shitësit e tjerë në të njëjtën kategori të listimit të produkteve, në vend se me tregun në tërësi.
Reklamat dixhitale po ndryshojnë më shpejt se kurrë më parë dhe markat e e-commerce, së bashku me agjencitë e marketingut, duhet të ndjekin ritmin e sfidave dhe mundësive të reja. Raporti i Pulsit të Industrisë harton se cilat prirje, kërcënime, deepfakes dhe risi do të modelojnë reklamat online gjatë vitit të ardhshëm. Ai mbështetet në […]