AOV (Vlera mesatare e porosisë) është një numër i rëndësishëm për sipërmarrjet e e-commerce, sepse mat shumën mesatare të shpenzuar nga klientët për një transaksion të vetëm. Është një KPI (Key Performance Indicator) i rëndësishëm që u lejon organizatave të kuptojnë më mirë zakonet e shpenzimeve të konsumatorëve të tyre, të identifikojnë fushat për zhvillim dhe të optimizojnë strategjinë e tyre të shitjes. Vlera mesatare e porosisë llogaritet duke ndarë të ardhurat totale të biznesit nga numri i porosive individuale. Për shembull, nëse një dyqan bën 10,000 € në shitje dhe merr 100 porosi në një muaj, AOV do të ishte: AOV = € 10,000 / 100 = € 100
AI nuk është më vetëm një fjalë kryesore; po ndryshon mënyrën se si ne mendojmë, punojmë dhe funksionojmë çdo ditë. Sot, AI është pothuajse kudo dhe përdoruesit e saj ndryshojnë shumë në moshë. Po na ndihmon me mësimin e fëmijëve për shkollë, planifikimin e pushimeve, automatizimin e detyrave të përsëritura, krijimin e fushatave të personalizuara […]
Meta prezanton mjete të reja dhe përmirësime në mjetet e saj të reklamimit që synojnë të mbështesin bizneset e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Kompania vazhdon të investojë në modelet e AI dhe zgjeron opsionet për reklamuesit për të maksimizuar rezultatet e shitjeve si në internet ashtu edhe në dyqane fizike.
Të ardhurat nga shërbimet e transmetimit kanë tejkaluar televizionin tradicional për herë të parë në histori. Sipas parashikimit të videos dixhitale eMarketer 2025, TV linear do të përbëjë vetëm një të tretën e tregut të abonimeve në SHBA deri në vitin 2028. Konsumatorët preferojnë gjithnjë e më shumë shërbime fleksibël të disponueshme në çdo kohë […]