AOV (Vlera mesatare e porosisë) është një numër i rëndësishëm për sipërmarrjet e e-commerce, sepse mat shumën mesatare të shpenzuar nga klientët për një transaksion të vetëm. Është një KPI (Key Performance Indicator) i rëndësishëm që u lejon organizatave të kuptojnë më mirë zakonet e shpenzimeve të konsumatorëve të tyre, të identifikojnë fushat për zhvillim dhe të optimizojnë strategjinë e tyre të shitjes. Vlera mesatare e porosisë llogaritet duke ndarë të ardhurat totale të biznesit nga numri i porosive individuale. Për shembull, nëse një dyqan bën 10,000 € në shitje dhe merr 100 porosi në një muaj, AOV do të ishte: AOV = € 10,000 / 100 = € 100
Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]
Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]
Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]