Targetimi është procesi i bërjes së një reklame relevante për audiencën për të cilën është. Kjo vjen pas segmentimit të tregut që është procesi i të kuptuarit të tregut dhe para pozicionimit i cili është diferencimi nga konkurrenca. Ka edhe disa gjëra të tjera për t’u marrë në konsideratë kur targetohen si madhësia e segmentit ose nëse është tërheqëse për kompaninë dhe mund të rritet. Këto parametra do t’ju tregojnë nëse një treg është fitimprurës ose i dobishëm për kompaninë.
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.