Targetimi është procesi i bërjes së një reklame relevante për audiencën për të cilën është. Kjo vjen pas segmentimit të tregut që është procesi i të kuptuarit të tregut dhe para pozicionimit i cili është diferencimi nga konkurrenca. Ka edhe disa gjëra të tjera për t’u marrë në konsideratë kur targetohen si madhësia e segmentit ose nëse është tërheqëse për kompaninë dhe mund të rritet. Këto parametra do t’ju tregojnë nëse një treg është fitimprurës ose i dobishëm për kompaninë.
AI në automatizimin e marketingut
AI nuk është më vetëm një fjalë kryesore; po ndryshon mënyrën se si ne mendojmë, punojmë dhe funksionojmë çdo ditë. Sot, AI është pothuajse kudo dhe përdoruesit e saj ndryshojnë shumë në moshë. Po na ndihmon me mësimin e fëmijëve për shkollë, planifikimin e pushimeve, automatizimin e detyrave të përsëritura, krijimin e fushatave të personalizuara […]