Norma e bounce është proporcioni i njerëzve që lënë një faqe interneti pas leximit të vetëm një faqeje pa bashkëvepruar apo shkuar në faqet shtesë. Ajo tregon se sa interesante dhe e rëndësishme është faqja e parë për kërkesat dhe pritjet e vizitorëve. Shumë herë, një normë e lartë e rebondit do të thotë se vizitorët nuk ishin aq të interesuar sa të qëndronin përreth ose nuk gjenin atë që donin. Për të rritur përvojën e përdoruesit, për të optimizuar përmbajtjen dhe për t’i nxitur përdoruesit të qëndrojnë më gjatë ose të eksplorojnë më thellë në faqen e internetit— të gjitha këto me synimin përfundimtar për të rritur normat e angazhimit të përgjithshëm dhe të konvertimit—marketerët dhe webmasterët shqyrtojnë normat e rebondit.
AI në automatizimin e marketingut
AI nuk është më vetëm një fjalë kryesore; po ndryshon mënyrën se si ne mendojmë, punojmë dhe funksionojmë çdo ditë. Sot, AI është pothuajse kudo dhe përdoruesit e saj ndryshojnë shumë në moshë. Po na ndihmon me mësimin e fëmijëve për shkollë, planifikimin e pushimeve, automatizimin e detyrave të përsëritura, krijimin e fushatave të personalizuara […]