Ngarkesat janë një mekanizëm i mbrojtjes së konsumatorit në botën e transaksioneve financiare, veçanërisht për blerjet e kartave të kreditit dhe debitit. Për bizneset, veçanërisht në tregtinë elektronike, menaxhimi dhe minimizimi i ngarkesave është vendimtar për ruajtjen e profitabilitetit dhe qëndrimit të mirë me procesorët e pagesave. Për konsumatorët, kjo është një mbrojtje e rëndësishme kundër mashtrimit dhe praktikave të padrejta, por duhet përdorur me përgjegjësi.
AI në automatizimin e marketingut
AI nuk është më vetëm një fjalë kryesore; po ndryshon mënyrën se si ne mendojmë, punojmë dhe funksionojmë çdo ditë. Sot, AI është pothuajse kudo dhe përdoruesit e saj ndryshojnë shumë në moshë. Po na ndihmon me mësimin e fëmijëve për shkollë, planifikimin e pushimeve, automatizimin e detyrave të përsëritura, krijimin e fushatave të personalizuara […]