2 min. duke lexuar

Modeli i attributions

Një model attribution është një metodologji e përdorur në marketing dhe analitikë për të përcaktuar se si kredia për shitjet dhe konvertimet është caktuar në pika të ndryshme të kontaktit përgjatë udhëtimeve të klientëve. Ajo ndihmon bizneset të kuptojnë se cilat kanale marketingu dhe ndërveprimet kontribuojnë më efektivisht në konvertimet.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Një model attribution është një metodologji e përdorur në marketing dhe analitikë për të përcaktuar se si kredia për shitjet dhe konvertimet është caktuar në pika të ndryshme të kontaktit përgjatë udhëtimeve të klientëve. Ajo ndihmon bizneset të kuptojnë se cilat kanale marketingu dhe ndërveprimet kontribuojnë më efektivisht në konvertimet.

Llojet e zakonshme të modeleve të attributions që përdoren në marketing dhe analitikë:

  1. Attribution first-touch: Krediton ndërveprimin e parë që një klient ka me një markë ose fushatë si shoferi kryesor i një konvertimi.
  2. Atributi i prekjes së fundit: Atributet e konvertimit në ndërveprimin e fundit që një klient ka përpara se të përfundojë një veprim të dëshiruar, si për shembull të bëjë një blerje ose të plotësojë një formular.
  3. Attribution lineare: Shpërndan kredi në mënyrë të barabartë në të gjitha pikat e kontaktit në udhëtimin e klientit që çon në një konvertim, duke i dhënë peshë të barabartë çdo ndërveprimi.
  4. Attribution time-decay: I jep më shumë meritë ndërveprimeve që ndodhin më afër në kohë me konvertimin, duke ulur gradualisht peshën e pikave të kontaktit të mëparshëm.
  5. Atributi në formë U (ose i bazuar në pozicion) : I njohur edhe si model vaskë ose hokej-shkop, kjo i jep më shumë meritë ndërveprimeve të para dhe të fundit, me kredinë e mbetur të shpërndarë në mënyrë të barabartë midis ndërveprimeve në mes.
  6. Attribution (algoritmike) e drejtuar nga të dhënat: Përdor modele statistikore ose algoritme të mësimit të makinerisë për të caktuar kredi bazuar në kontributin aktual të çdo pike kontakti në konvertime, duke marrë parasysh faktorë si rendi, frekuenca dhe recency e ndërveprimeve.

Çdo model attribution ofron njohuri mbi aspekte të ndryshme të sjelljes së klientit dhe efektivitetin e përpjekjeve të marketingut, duke ndihmuar bizneset të marrin vendime të informuara në lidhje me strategjitë e tyre të marketingut dhe shpërndarjen e burimeve.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU