1 min. duke lexuar

Kush është Gjenerali Z?

Gjenerata Z (Gen Z) u referohet njerëzve të lindur afërsisht midis viteve 1997 dhe 2012. Ato janë kohorti demografik që pason Mijëvjeçarin.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Gjenerata Z (Gen Z) u referohet njerëzve të lindur afërsisht midis viteve 1997 dhe 2012. Ato janë kohorti demografik që pason Mijëvjeçarin. Gen Z është i njohur për të qenë vendas dixhitalë, duke u rritur me smartphone dhe media sociale. Ata vlerësojnë vërtetësinë, diversitetin dhe shkaqet sociale, dhe shpesh përshkruhen si pragmatikë dhe financiarisht të ndërgjegjshëm.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Dognet 2.0: Rrjeti kryesor i filialeve të Evropës Qendrore lançon platformën e tij krejt të re
4 min. duke lexuar

Dognet 2.0: Rrjeti kryesor i filialeve të Evropës Qendrore lançon platformën e tij krejt të re

Tre vjet në krijim, Dognet po hyn në një epokë të re të teknologjisë. Pas migrimit të suksesshëm të botuesve, faza tjetër fillon më 20 maj: reklamuesit tani do t’i bashkohen sistemit të përmirësuar Dognet 2.0 . E ndërtuar brenda, platforma ofron më shumë fleksibilitet, raportim të përmirësuar dhe përshtatje më të shpejtë me një […]

Lexoni artikullin
Roli i ofruesve 3PL: Si kompanitë logjistike të palëve të treta transformojnë tregtinë moderne elektronike
12 min. duke lexuar

Roli i ofruesve 3PL: Si kompanitë logjistike të palëve të treta transformojnë tregtinë moderne elektronike

Bizneset janë nën presion më të madh se kurrë për të përmbushur pritshmëritë në rritje të klientëve, për të mbajtur premtimet e dorëzimit dhe për të menaxhuar inventarin me saktësi. Megjithatë, trajtimi i të gjitha këtyre detyrave brenda shtëpisë mund të jetë i kushtueshëm dhe operacionalisht i lodhshëm. Këtu hyjnë në lojë ofruesit e logjistikës […]

Milena Ramcheva Milena Ramcheva
CEO, METRICA Ltd.
Lexoni artikullin
Rëndësia në rritje e çmimeve strategjike në shitje me pakicë: Si të dhënat po riformësojnë besnikërinë e konsumatorit
3 min. duke lexuar

Rëndësia në rritje e çmimeve strategjike në shitje me pakicë: Si të dhënat po riformësojnë besnikërinë e konsumatorit

Çmimi strategjik është më i rëndësishëm se kurrë dhe po ndryshon mënyrën se si kompanitë ndërveprojnë me konsumatorët që po bëhen më të vetëdijshëm për koston. Sipas Retail Gazette – Acuity Pricing Report të botuar së fundmi “Fuqia e çmimeve: Marzhi fitues dhe besnikëria në 2025”, hulumtimi zbulon ndryshime dramatike në sjelljen e konsumatorit, me […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+