2 min. duke lexuar

Çfarë është Content ID në YouTube?

Content ID në YouTube është një sistem dixhital i gjurmëve të gishtërinjve i zhvilluar nga YouTube për të ndihmuar krijuesit e përmbajtjes dhe mbajtësit e të drejtave të autorit të menaxhojnë dhe mbrojnë pronën e tyre intelektuale në platformë. ID e përmbajtjes në YouTube është: 1.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Content ID në YouTube është një sistem dixhital i gjurmëve të gishtërinjve i zhvilluar nga YouTube për të ndihmuar krijuesit e përmbajtjes dhe mbajtësit e të drejtave të autorit të menaxhojnë dhe mbrojnë pronën e tyre intelektuale në platformë.

ID e përmbajtjes në YouTube është:

1. Një sistem i automatizuar i menaxhimit të të drejtave të autorit
2. Lançuar në vitin 2007 nga YouTube
3. Projektuar për të identifikuar dhe menaxhuar përmbajtjet e mbrojtura nga të drejtat e autorit

Si funksionon:

  • Pronarët e përmbajtjes dërgojnë përmbajtjen e tyre origjinale në YouTube
  • YouTube krijon një gjurmë dixhitale të gishtërinjve të kësaj përmbajtjeje
  • Sistemi pastaj skanon të gjitha videot e ngarkuara kundër kësaj baze të dhënash të shenjave të gishtërinjve
  • Nëse gjendet një ndeshje, veprimi i ndërmarrë varet nga politika e zgjedhur e pronarit të të drejtës së autorit (bllok, monetizim, ose pistë)



ID e përmbajtjes ndihmon krijuesit dhe mbajtësit e të drejtave të autorit të:

  • Zbuloni automatikisht përdorimin e përmbajtjes së tyre në YouTube
  • Zgjidhni se si trajtohet përmbajtja e tyre kur gjendet
  • Monetizoni ngarkimet e paautorizuara të përmbajtjes së tyre
  • Merrni njohuri se si po përdoret përmbajtja e tyre

Ky sistem është bërë një mjet vendimtar për mbrojtjen e të drejtave të autorit dhe monetizimin e përmbajtjes në YouTube që nga futja e tij.

 

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Kuptimi i identitetit të markës dhe rëndësisë së tij
12 min. duke lexuar

Kuptimi i identitetit të markës dhe rëndësisë së tij

Me pamjet vizuale të krijuara nga AI dhe zhurmën e pafund të marketingut, dizajni po bëhet i malluar – dhe pa një identitet të fortë dhe të veçantë të markës, markat rrezikojnë të përzihen në një det njëjtie. Për pronarët e dyqaneve elektronike dhe tregtarët e tregtisë elektronike, kjo ka edhe më shumë rëndësi. Me […]

Andrej Mitáš Andrej Mitáš
Managing Director v GALTON Brands
Lexoni artikullin
Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare
4 min. duke lexuar

Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare

Pavarësisht rritjes së tregtisë elektronike, dyqanet me tulla mbeten kanali dominues i blerjeve në SHBA. Ata parashikohen të prodhojnë më shumë se 6.3 trilionë dollarë të ardhura deri në vitin 2025. Megjithatë, thjesht hapja e një dyqani nuk mjafton për të ruajtur pozicionin e tyre. Zhvillimi i një strategjie gjithëpërfshirëse të shitjes me pakicë të […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+