2 min. duke lexuar

Cookies

Cookies janë regjistrime që një shfletues web ruan pas klikimit në një lidhje affiliate. Pikërisht kështu funksionon marketingu i filialeve.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Cookies janë regjistrime që një shfletues web ruan pas klikimit në një lidhje affiliate. Pikërisht kështu funksionon marketingu i filialeve. Kur klikohet një lidhje, krijohet dhe ruhet një cookie në shfletues, zakonisht për 30 ditë. Pas kësaj periudhe, ato fshihen automatikisht dhe botuesi nuk ka më të drejtë për një komision. Cookies janë të dhënat e botuesit që sigurojnë që botuesi të marrë një komision. Kjo vlen edhe nëse klienti nuk bën një blerje menjëherë por kthehet në e-shop pas disa ditësh. Ata gjurmojnë nëse klienti bën një blerje pasi ka klikuar në një reklamë për t’u siguruar që botuesit t’i paguhet komisioni i tyre.

Llojet e cookies:

  • Cookies e sesionit: Të përkohshme dhe të fshirë kur shfletuesi është mbyllur
  • Cookies këmbëngulëse: Qëndroni në pajisje për një periudhë të caktuar
  • Cookies të partisë së parë: Vendosur nga faqja e internetit që po vizitoni
  • Cookies të palëve të treta: Të vendosura nga domene të tjera

Funksionet:

  • Mbani mend preferencat e përdoruesit
  • Gjurmoni sjelljen e përdoruesit për analitikë
  • Aktivizoni reklamat e personalizuara
  • Ruaj sesionet e hyrjes

Ndërsa cookies janë vendimtare për marketingun e filialeve, ato kanë aplikacione më të gjera në teknologjinë web dhe luajnë një rol të rëndësishëm në mënyrën se si funksionojnë dhe ndërveprojnë faqet moderne të internetit me përdoruesit.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
3 min. duke lexuar

Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale

Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]

Marija Ristovska Marija Ristovska
E-commerce Project Manager | Marketing and PR consultant and Strategist, E-commerce Macedonia Association
Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi
5 min. duke lexuar

Optimizimi për algoritmet? Dëgjimi social është ajo që ka vërtet rëndësi

Markat kanë optimizuar përmbajtjen për motorët e kërkimit për vite me radhë. Sot, megjithatë, vetë mënyra se si njerëzit kërkojnë informacion po ndryshon, dhe bashkë me të, mënyra se si ata marrin vendime. Në vend të pyetjeve të shkurtra, ata pyesin për gjëra specifike që kanë rëndësi për ta. Ajo që dikur ishte argëtuese tani […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje
3 min. duke lexuar

Pse M&S zgjodhi TikTok Shop dhe Zalando për rritje

Gjigandi britanik i shitjes me pakicë Marks & Spencer po ndryshon ndjeshëm strategjinë e tij të shitjeve në internet. Sipas një raporti të ChannelX, kompania ka nënshkruar një marrëveshje me Zalando për të trajtuar të gjithë logjistikën në Evropën kontinentale dhe njëkohësisht po hyn në TikTok Shop, ku një produkt bukurie shitet çdo sekondë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge EU