1 min. duke lexuar

Cili është treguesi kryesor i performancës?

Një tregues kryesor i performancës (KPI) është një vlerë e matshme që tregon se sa efektivisht një organizatë, ekip ose individ po arrin një objektiv specifik me kalimin e kohës. KPI-të ndihmojnë në gjurmimin e progresit drejt qëllimeve dhe udhëheqin vendimmarrjen duke përqendruar vëmendjen në atë që ka më shumë rëndësi.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale
Një tregues kryesor i performancës (KPI) është një vlerë e matshme që tregon se sa efektivisht një organizatë, ekip ose individ po arrin një objektiv specifik me kalimin e kohës. KPI-të ndihmojnë në gjurmimin e progresit drejt qëllimeve dhe udhëheqin vendimmarrjen duke përqendruar vëmendjen në atë që ka më shumë rëndësi.

 

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
El Corte Inglés poston fitim rekord prej 512 milionë eurosh në vitin e tretë të rritjes
2 min. duke lexuar

El Corte Inglés poston fitim rekord prej 512 milionë eurosh në vitin e tretë të rritjes

Shitje me pakicë spanjolle El Corte Inglés ka dhënë rezultate të forta financiare për vitin 2024, duke shënuar vitin e tretë radhazi të përmirësimeve të konsiderueshme të përfitimit. Sipas informacioneve nga Ecommerce-news.es portal, kompania vazhdon rimëkëmbjen e saj solide pas pandemisë me rritje mbresëlënëse të të ardhurave dhe marzhit.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Zgjidhje të përballueshme për zgjerimin e tregtisë elektronike për bizneset e vogla
23 min. duke lexuar

Zgjidhje të përballueshme për zgjerimin e tregtisë elektronike për bizneset e vogla

Ndryshimi dixhital në sjelljen e konsumatorëve ka krijuar mundësi dhe urgjencë për bizneset e vogla që kërkojnë rritje. Zgjidhjet tradicionale të zgjerimit për bizneset e vogla shpesh kërkonin burime të konsiderueshme kapitale dhe teknike. Peizazhi i sotëm i tregtisë elektronike e ka ndryshuar rrënjësisht këtë ekuacion, duke ofruar platforma të sofistikuara me çmime të aksesueshme […]

Alexandra Bukovčanová Alexandra Bukovčanová
Chief Marketing Officer, Translata
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+