2 min. duke lexuar

Cilat janë qëllimet SMART?

Qëllimet SMART janë një kuadër për vendosjen e objektivave të efektshme. Akronimi SMART qëndron për: Specifika: Qëllimet duhet të jenë të qarta dhe të sakta, jo të paqarta.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Qëllimet SMART janë një kuadër për vendosjen e objektivave të efektshme. Akronimi SMART qëndron për:

Specifika: Qëllimet duhet të jenë të qarta dhe të sakta, jo të paqarta. E matshme: Duhet të jeni në gjendje të kuantifikoni ose të paktën të keni ndonjë mënyrë për të matur përparimin.

E arritshme: Qëllimet duhet të jenë realiste dhe të arritshme duke pasur parasysh burimet dhe kufizimet tuaja.

Relevante: Qëllimi duhet të përputhet me objektivat më të gjera dhe të vlejë.

Koha e caktuar: Duhet të ketë një afat kohor specifik për arritjen e qëllimit.

Ky kuadër ndihmon në krijimin e qëllimeve të mirëpërcaktuara që kanë më shumë gjasa të arrihen. Për shembull, në vend që të thoshte “Dua të rris shitjet,” një qëllim SMART do të ishte “Rritja e të ardhurave mujore të shitjeve me 15% brenda tremujorit të ardhshëm nëpërmjet lançimit të dy linjave të reja të produkteve dhe zgjerimit të fushatës sonë të marketingut me email.” Përdorimi i qëllimeve SMART mund të përmirësojë fokusin, të rrisë motivimin dhe të ofrojë një rrugë të qartë drejt suksesit si në kontekstin personal ashtu edhe në atë profesional. Ato ndihmojnë në transformimin e synimeve të paqarta në plane konkrete veprimi.

 

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
AI në automatizimin e marketingut
17 min. duke lexuar

AI në automatizimin e marketingut

AI nuk është më vetëm një fjalë kryesore; po ndryshon mënyrën se si ne mendojmë, punojmë dhe funksionojmë çdo ditë. Sot, AI është pothuajse kudo dhe përdoruesit e saj ndryshojnë shumë në moshë. Po na ndihmon me mësimin e fëmijëve për shkollë, planifikimin e pushimeve, automatizimin e detyrave të përsëritura, krijimin e fushatave të personalizuara […]

Darko Ďurica Darko Ďurica
Business Development Manager
Lexoni artikullin
Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja
4 min. duke lexuar

Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja

Meta prezanton mjete të reja dhe përmirësime në mjetet e saj të reklamimit që synojnë të mbështesin bizneset e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Kompania vazhdon të investojë në modelet e AI dhe zgjeron opsionet për reklamuesit për të maksimizuar rezultatet e shitjeve si në internet ashtu edhe në dyqane fizike.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun
5 min. duke lexuar

Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun

Të ardhurat nga shërbimet e transmetimit kanë tejkaluar televizionin tradicional për herë të parë në histori.  Sipas parashikimit të videos dixhitale eMarketer 2025, TV linear do të përbëjë vetëm një të tretën e tregut të abonimeve në SHBA deri në vitin 2028.  Konsumatorët preferojnë gjithnjë e më shumë shërbime fleksibël të disponueshme në çdo kohë […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+