2 min. duke lexuar

Çfarë janë të dhënat e Partisë Zero?

Zero-Party Data është informacion që klientët e ndajnë qëllimisht dhe në mënyrë proaktive me një biznes. Ndryshe nga të dhënat e palëve të para (të vëzhguara nga sjellja e klientit) ose të dhënat e palëve të treta (të fituara nga burime të jashtme), të dhënat zero-palë sigurohen në mënyrë eksplicite nga konsumatorët nëpërmjet ndërveprimeve direkte […]

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Zero-Party Data është informacion që klientët e ndajnë qëllimisht dhe në mënyrë proaktive me një biznes. Ndryshe nga të dhënat e palëve të para (të vëzhguara nga sjellja e klientit) ose të dhënat e palëve të treta (të fituara nga burime të jashtme), të dhënat zero-palë sigurohen në mënyrë eksplicite nga konsumatorët nëpërmjet ndërveprimeve direkte si qendrat e preferencës, kuizet, sondazhet, përditësimet e profilit dhe synimet e blerjes.

Karakteristikat kryesore:

  • Të ndarë vullnetarisht: Klientët zgjedhin aktivisht të japin këtë informacion
  • Saktësi e lartë: Të dhënat vijnë direkt nga burimi (klienti)
  • Kontekstual: Shpesh përfshin preferencat, synimet dhe kontekstin personal
  • Bazuar në leje: Mbledhur me transparencë dhe pëlqim të plotë

Përfitimet:

  • Personalizim më i fortë pa shqetësime për privatësinë
  • Të dhëna me cilësi më të lartë për përshtatjen e rekomandimeve
  • Përmirësimi i besimit të klientëve nëpërmjet mbledhjes transparente të të dhënave
  • Zvogëlimi i varësisë ndaj cookies dhe gjurmimit të palëve të treta
  • Aftësi të zgjeruara për të parashikuar nevojat e klientëve

Markat Ecommerce mbledhin të dhëna zero-partiake nëpërmjet kuizeve interaktive, profileve të stilit, listave të dëshirave, formularëve të feedback-ut të produktit dhe qendrave të preferencave që u lejojnë klientëve të kontrollojnë përvojën e tyre të blerjes.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU