2 min. duke lexuar

Çfarë është Web3 E-commerce?

Web3 E-commerce i referohet integrimit të teknologjisë blockchain, rrjeteve të decentralizuara, dhe tokenization në përvojat e blerjeve online. Kjo metodë në rritje shfrytëzon pagesat e kriptovalutave, NFT-të, tregjet e decentralizuara dhe programet e besnikërisë tokenized për të krijuar forma të reja të tregtisë dixhitale.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Web3 E-commerce i referohet integrimit të teknologjisë blockchain, rrjeteve të decentralizuara, dhe tokenization në përvojat e blerjeve online. Kjo metodë në rritje shfrytëzon pagesat e kriptovalutave, NFT-të, tregjet e decentralizuara dhe programet e besnikërisë tokenized për të krijuar forma të reja të tregtisë dixhitale.

Karakteristikat kryesore:

  • Blockchain-bazuar: Përdor teknologjinë e shpërndarë ledger për transaksionet
  • Decentralizuar: Zvogëlon varësinë ndaj ndërmjetësve dhe platformave tradicionale
  • Token-powered: Incorporates cryptocurrencies, NFTs, and reward tokens
  • Identiteti vetë-sovran: U jep përdoruesve kontroll më të madh mbi të dhënat e tyre dhe identitetin dixhital
  • Kontratat smart: Automatizon marrëveshjet dhe transaksionet pa verifikim të palëve të treta

Përfitimet:

  • Tarifa të reduktuara të transaksioneve nëpërmjet tregtisë së drejtpërdrejtë peer-to-peer
  • Verifikimi i përmirësuar i autenticitetit të produkteve dhe transparenca e zinxhirit të furnizimit
  • Modele të reja pronësie, duke përfshirë pronësinë fraksionale dhe koleksionet dixhitale
  • Zhvillimi dhe qeverisja e nxitur nga komuniteti
  • Aksesueshmëria globale pa kërkesat bankare tradicionale

Ndërsa janë ende në zhvillim, aplikacionet e e-commerce Web3 përfshijnë tregje të decentralizuara, programe besnikërie tokenized, tregti metaverse, dhe blockchain-verifikuar sistemet e vërtetësisë së produktit.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Shein mposht kompanitë më të mëdha të modës në Evropë me 48% rritje ndërsa Asos bie në rënie
4 min. duke lexuar

Shein mposht kompanitë më të mëdha të modës në Evropë me 48% rritje ndërsa Asos bie në rënie

Të dhënat e reja tregojnë një hendek të madh në shitjen me pakicë evropiane të modës. Shitjet e Shein u rritën 31.6% në vit dhe arritën në 48% vetëm në dhjetor. Ndërkohë, markat e njohura si H&M qëndruan të sheshta dhe ASOS u rrëzua me 16.2%. Shifrat tregojnë se cilat marka po fitojnë betejën për […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU