Tregtia e zërit, ose V-commerce, është një formë në rritje e blerjeve online ku klientët përdorin komandat zanore për të bërë blerje. Kjo teknologji shfrytëzon pajisjet e aktivizuara me zë si Alexa e Amazon, Google Home, apo edhe chatbots për të lehtësuar transaksionet. Ndërkohë që V-commerce është ende në fillimet e saj, ajo po fiton tërheqje, me biznese të shumta që tashmë eksplorojnë dhe investojnë në këtë qasje novatore të shitjes me pakicë dixhitale.
AI në automatizimin e marketingut
AI nuk është më vetëm një fjalë kryesore; po ndryshon mënyrën se si ne mendojmë, punojmë dhe funksionojmë çdo ditë. Sot, AI është pothuajse kudo dhe përdoruesit e saj ndryshojnë shumë në moshë. Po na ndihmon me mësimin e fëmijëve për shkollë, planifikimin e pushimeve, automatizimin e detyrave të përsëritura, krijimin e fushatave të personalizuara […]