1 min. duke lexuar

Çfarë është Upselling?

Upselling është një teknikë shitjeje që i nxit klientët të blejnë një produkt më të lartë, një version të përmirësuar, ose karakteristika shtesë krahasuar me blerjen e tyre origjinale të synuar. Kjo strategji rrit vlerën mesatare të porosisë duke u treguar klientëve opsione të përmirësuara që ofrojnë vlerë më të mirë ose më shumë përfitime.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Upselling është një teknikë shitjeje që i nxit klientët të blejnë një produkt më të lartë, një version të përmirësuar, ose karakteristika shtesë krahasuar me blerjen e tyre origjinale të synuar. Kjo strategji rrit vlerën mesatare të porosisë duke u treguar klientëve opsione të përmirësuara që ofrojnë vlerë më të mirë ose më shumë përfitime.

Karakteristikat kryesore:

  • Vlera e përqëndruar: Thekson përfitime shtesë në vend se thjesht çmim më të lartë
  • Rëndësia: Ofertat janë të lidhura ngushtë me zgjedhjen origjinale të klientit
  • Koha: Zakonisht paraqitet gjatë procesit të blerjes ose në checkout
  • Krahasimi: Shpesh nxjerr në pah dallimet midis opsioneve standarde dhe premium

Përfitimet:

  • Rritja e vlerës mesatare të porosisë
  • Marzhe më të larta fitimi në prodhimet premium
  • Përmirësimi i kënaqësisë së klientëve me produkte më të përshtatshme
  • Vlera e përmirësuar e jetës së klientit

Metodat e efektshme të rritjes përfshijnë grafikët e krahasimit të veçorive, nivelet e produkteve “më të mira më të mira” dhe ofertat e përmirësimit në kohë të kufizuar që krijojnë urgjencë.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU