1 min. duke lexuar

Çfarë është shitja e kryqit?

Cross selling është një taktikë shitjeje që përfshin ofrimin e produkteve apo shërbimeve shtesë për klientët ekzistues. Shitja është një taktikë e ngjashme, por me synimin për të ofruar një produkt më të shtrenjtë.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Cross selling është një taktikë shitjeje që përfshin ofrimin e produkteve apo shërbimeve shtesë për klientët ekzistues. Shitja është një taktikë e ngjashme, por me synimin për të ofruar një produkt më të shtrenjtë. Në shitjen e kryqëzuar, produkti nuk ka pse të jetë më i shtrenjtë, por mund të jetë një aksesor. Për shembull, një klient blen një telefon celular dhe shitësi ofron aksesorë shtesë si një rast telefoni celular ose një kartë memorieje. Një shitje e tillë e kryqëzuar nuk vlen vetëm për dyqanet elektronike, ku produkte apo shërbime shtesë mund të shfaqen në momentin e blerjes, por edhe për shitjet ballë për ballë, ku shitësi ofron produkte apo shërbime shtesë direkt për blerësin.

 

 

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
AI në automatizimin e marketingut
17 min. duke lexuar

AI në automatizimin e marketingut

AI nuk është më vetëm një fjalë kryesore; po ndryshon mënyrën se si ne mendojmë, punojmë dhe funksionojmë çdo ditë. Sot, AI është pothuajse kudo dhe përdoruesit e saj ndryshojnë shumë në moshë. Po na ndihmon me mësimin e fëmijëve për shkollë, planifikimin e pushimeve, automatizimin e detyrave të përsëritura, krijimin e fushatave të personalizuara […]

Darko Ďurica Darko Ďurica
Business Development Manager
Lexoni artikullin
Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja
4 min. duke lexuar

Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja

Meta prezanton mjete të reja dhe përmirësime në mjetet e saj të reklamimit që synojnë të mbështesin bizneset e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Kompania vazhdon të investojë në modelet e AI dhe zgjeron opsionet për reklamuesit për të maksimizuar rezultatet e shitjeve si në internet ashtu edhe në dyqane fizike.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun
5 min. duke lexuar

Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun

Të ardhurat nga shërbimet e transmetimit kanë tejkaluar televizionin tradicional për herë të parë në histori.  Sipas parashikimit të videos dixhitale eMarketer 2025, TV linear do të përbëjë vetëm një të tretën e tregut të abonimeve në SHBA deri në vitin 2028.  Konsumatorët preferojnë gjithnjë e më shumë shërbime fleksibël të disponueshme në çdo kohë […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+