Një snippet i pasur është një snippet i zgjeruar në rezultatet e kërkimit që u jep përdoruesve më shumë informacion se sa një rezultat i rregullt kërkimi. Është një snippet i përmirësuar që shfaq të dhëna shtesë të nxjerra nga të dhënat e strukturuara në faqe.
Rezultati normal i kërkimit përmban vetëm titullin e faqes, URL, dhe një përshkrim të shkurtër. Snippet i pasur përmban informacione shtesë për t’i ndihmuar përdoruesit të marrin njohuri më të mira tashmë drejtpërdrejt në rezultatet e kërkimit. Për shembull, në rastin e faqeve të e-commerce, një snippet i pasur mund të përfshijë çmimin e një produkti, disponueshmërinë e tij dhe numrin e shqyrtimeve, gjë që mund të rrisë gjasat që një përdorues të klikojë mbi rezultatin.
Një snippet i pasur është rezultat i të dhënave të strukturuara të zbatuara siç duhet (për shembull, nëpërmjet markup produktit) dhe mund të përmirësojë ndjeshëm shikueshmërinë dhe joshjen e një faqeje në një motor kërkimi. Për bizneset, kjo do të thotë një shans më i mirë për të marrë trafik nga kërkimi organik, pasi rezultatet e kërkimit me snippet e pasura janë zakonisht më të angazhuara dhe informative.
Me mjetin e Google, ju mund të kontrolloni se si është duke bërë faqja juaj e internetit.