2 min. duke lexuar

Çfarë është Retargeting?

Retargeting (i quajtur edhe remarketing) është një strategji e reklamimit dixhital që synon përdoruesit që kanë vizituar më parë një faqe interneti ose janë angazhuar me një markë, por janë larguar pa përfunduar një veprim të dëshiruar. Kjo teknikë përdor cookies browser ose pixel tracking për të identifikuar këta vizitorë dhe për t’u shërbyer atyre […]

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Retargeting (i quajtur edhe remarketing) është një strategji e reklamimit dixhital që synon përdoruesit që kanë vizituar më parë një faqe interneti ose janë angazhuar me një markë, por janë larguar pa përfunduar një veprim të dëshiruar. Kjo teknikë përdor cookies browser ose pixel tracking për të identifikuar këta vizitorë dhe për t’u shërbyer atyre reklama të përshtatura ndërsa shfletojnë faqet e tjera të internetit, përdorin mediat sociale, ose kërkojnë në internet.

Karakteristikat kryesore:

  • Targetimi i sjelljes: Reklamat bazuar në ndërveprimet specifike të përdoruesit me një faqe interneti
  • Gjurmimi i bazuar në cookie: Teknologjia që njeh vizitorët e mëparshëm në të gjithë uebin
  • Fushata të segmentuara: Mesazhe të ndryshme për përdoruesit në faza të ndryshme të angazhimit
  • Shtrirja multi-platformë: Aftësia për t’u rilidhur me perspektivat nëpër kanale të ndryshme online

Përfitimet:

  • Norma më të larta konvertimi se reklamat standarde të shfaqjes
  • Pakësimi i braktisjes së karrocave duke u kujtuar blerësve sendet që shihnin
  • Rikujtim i përmirësuar i markës nëpërmjet ekspozimit të përsëritur
  • Shpenzimi më i efektshëm i reklamave duke u përqëndruar në perspektivat e para-kualifikuara

Llojet e zakonshme të retargeting përfshijnë retargeting produkt (duke treguar artikuj të veçantë shikuar), retargeting braktisjen e karrocerisë (duke u kujtuar përdoruesve të sendeve të papërdorura), dhe cross-sell retargeting (duke sugjeruar produkte plotësuese për blerësit e mëparshëm).

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU