2 min. duke lexuar

Çfarë është prova shoqërore?

Prova sociale është një teknikë e fuqishme marketingu që përdor ndikimin e të tjerëve për të nxitur shitjet. Ja mënyrat efektive për të përdorur prova sociale në tregtinë elektronike: Shqyrtimet e klientëve: Shfaq shqyrtime të shquara në faqet e produkteve për të ndërtuar besimin dhe besueshmërinë Blerjet e fundit: Tregoni njoftimet në kohë reale të […]

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Prova sociale është një teknikë e fuqishme marketingu që përdor ndikimin e të tjerëve për të nxitur shitjet. Ja mënyrat efektive për të përdorur prova sociale në tregtinë elektronike:

  1. Shqyrtimet e klientëve: Shfaq shqyrtime të shquara në faqet e produkteve për të ndërtuar besimin dhe besueshmërinë
  2. Blerjet e fundit: Tregoni njoftimet në kohë reale të blerjeve të fundit për të krijuar urgjencë dhe FOMO (frika e humbjes) midis blerësve të mundshëm
  3. Produktet më të shitura: Theksoni artikujt më të shitur në faqet e kategorisë për të udhëhequr zgjedhjet e klientëve dhe për të rritur besimin në blerjet e tyre
  4. Përmbajtja e krijuar nga përdoruesit: Shfaqni fotografi dhe video nga klientët që përdorin produktet tuaja, gjë që shton autenticitetin dhe lidhjen
  5. Angazhimi i mediave sociale: Shfaqni numërimin e ndjekësve tuaj dhe ndërveprimet e klientëve në mediat sociale për të rritur besueshmërinë e markës
  6. Etiketat e blerësit të verifikuar: Shtoni etiketat në shqyrtime që tregojnë se janë nga blerësit e verifikuar, duke rritur besimin në feedback-un e dhënë

Zbatimi i këtyre strategjive mund të rrisë ndjeshëm besimin e klientëve dhe konvertimet.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi
4 min. duke lexuar

Reklamimi i Microsoft bëhet serioz: Përditësime të mëdha që në të vërtetë kanë rëndësi

Microsoft Advertising sapo hoqi përditësimet e tij më të mëdha në muaj, duke trajtuar çështjet kryesore që kanë frustruar reklamuesit. Këto ndryshime më në fund mund ta bëjnë platformën një alternativë serioze të Google Ads. Nga raportimi i rishikuar deri te ndryshimet e mëdha të logjikës së Performance Max dhe importet e thjeshta ndër-platforma – […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+