2 min. duke lexuar

Çfarë është prova shoqërore?

Prova sociale është një teknikë e fuqishme marketingu që përdor ndikimin e të tjerëve për të nxitur shitjet. Ja mënyrat efektive për të përdorur prova sociale në tregtinë elektronike: Shqyrtimet e klientëve: Shfaq shqyrtime të shquara në faqet e produkteve për të ndërtuar besimin dhe besueshmërinë Blerjet e fundit: Tregoni njoftimet në kohë reale të […]

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Prova sociale është një teknikë e fuqishme marketingu që përdor ndikimin e të tjerëve për të nxitur shitjet. Ja mënyrat efektive për të përdorur prova sociale në tregtinë elektronike:

  1. Shqyrtimet e klientëve: Shfaq shqyrtime të shquara në faqet e produkteve për të ndërtuar besimin dhe besueshmërinë
  2. Blerjet e fundit: Tregoni njoftimet në kohë reale të blerjeve të fundit për të krijuar urgjencë dhe FOMO (frika e humbjes) midis blerësve të mundshëm
  3. Produktet më të shitura: Theksoni artikujt më të shitur në faqet e kategorisë për të udhëhequr zgjedhjet e klientëve dhe për të rritur besimin në blerjet e tyre
  4. Përmbajtja e krijuar nga përdoruesit: Shfaqni fotografi dhe video nga klientët që përdorin produktet tuaja, gjë që shton autenticitetin dhe lidhjen
  5. Angazhimi i mediave sociale: Shfaqni numërimin e ndjekësve tuaj dhe ndërveprimet e klientëve në mediat sociale për të rritur besueshmërinë e markës
  6. Etiketat e blerësit të verifikuar: Shtoni etiketat në shqyrtime që tregojnë se janë nga blerësit e verifikuar, duke rritur besimin në feedback-un e dhënë

Zbatimi i këtyre strategjive mund të rrisë ndjeshëm besimin e klientëve dhe konvertimet.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm
5 min. duke lexuar

IA, Deepfakes dhe Fraudulent Websites. Marketingu dixhital nuk ka qenë kurrë më i rrezikshëm

Reklamat dixhitale po ndryshojnë më shpejt se kurrë më parë dhe markat e e-commerce, së bashku me agjencitë e marketingut, duhet të ndjekin ritmin e sfidave dhe mundësive të reja. Raporti i Pulsit të Industrisë harton se cilat prirje, kërcënime, deepfakes dhe risi do të modelojnë reklamat online gjatë vitit të ardhshëm. Ai mbështetet në […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Treguesit kryesorë të performancës në marketingun e performancës
10 min. duke lexuar

Treguesit kryesorë të performancës në marketingun e performancës

A keni hasur në shkurtesën KPI? Nëse punoni në marketingun e performancës, termi Key Performance Indicators është diçka që nuk mund ta shmangni. Për këdo që dëshiron të vlerësojë biznesin e tyre online bazuar në të dhëna dhe jo në intuitë, këtu është një udhëzues metrik gjithëpërfshirës. Çfarë do të thotë saktësisht KPIs, cilat duhet […]

Daniela Marušková Daniela Marušková
CMO ui42
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+