1 min. duke lexuar

Çfarë është prizmi i identitetit të markës?

Prizmi i identitetit të markës: Një model marketingu nga Jean-Noël Kapferer, i përbërë nga gjashtë elementë që përcaktojnë identitetin e një marke: Fiziku (aspektet fizike), Personaliteti, Kultura, Marrëdhënia (me klientët), Reflektimi (perceptimi i klientit) dhe Vetë-imazhi (vetë-shoqata e klientit). Ai ndihmon markat të ndërtojnë një identitet të fortë dhe të qëndrueshëm.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Prizmi i identitetit të markës: Një model marketingu nga Jean-Noël Kapferer, i përbërë nga gjashtë elementë që përcaktojnë identitetin e një marke: Fiziku (aspektet fizike), Personaliteti, Kultura, Marrëdhënia (me klientët), Reflektimi (perceptimi i klientit) dhe Vetë-imazhi (vetë-shoqata e klientit). Ai ndihmon markat të ndërtojnë një identitet të fortë dhe të qëndrueshëm.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Kuptimi i identitetit të markës dhe rëndësisë së tij
12 min. duke lexuar

Kuptimi i identitetit të markës dhe rëndësisë së tij

Me pamjet vizuale të krijuara nga AI dhe zhurmën e pafund të marketingut, dizajni po bëhet i malluar – dhe pa një identitet të fortë dhe të veçantë të markës, markat rrezikojnë të përzihen në një det njëjtie. Për pronarët e dyqaneve elektronike dhe tregtarët e tregtisë elektronike, kjo ka edhe më shumë rëndësi. Me […]

Andrej Mitáš Andrej Mitáš
Managing Director v GALTON Brands
Lexoni artikullin
Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare
4 min. duke lexuar

Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare

Pavarësisht rritjes së tregtisë elektronike, dyqanet me tulla mbeten kanali dominues i blerjeve në SHBA. Ata parashikohen të prodhojnë më shumë se 6.3 trilionë dollarë të ardhura deri në vitin 2025. Megjithatë, thjesht hapja e një dyqani nuk mjafton për të ruajtur pozicionin e tyre. Zhvillimi i një strategjie gjithëpërfshirëse të shitjes me pakicë të […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+