Në botën e blerjeve online, një faqe e detajeve të produktit (PDP) shërben si një vitrinë dixhitale për artikujt individualë. Kjo është një faqe interneti e dedikuar në një platformë eCommerce që vepron si një shitës virtual, duke ofruar një vështrim të thellë në një produkt të caktuar. Kur blerësit potencialë klikojnë mbi një artikull që u bie në sy, ata janë drejtuar në këtë faqe, e cila synon të japë të gjitha detajet thelbësore që mund t’u duhen për të bërë një blerje të informuar.
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.