1 min. duke lexuar

Çfarë është Norma e Abonimit të Email-it?

Norma e çaktivizimit të email-it mat përqindjen e marrësve që zgjedhin të largohen nga komunikimet e ardhshme nga një dërgues. Llogaritet duke ndarë numrin e ç’abonimeve nga numri i email-eve të dorëzuara, pastaj duke u shumëfishuar me 100.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Norma e çaktivizimit të email-it mat përqindjen e marrësve që zgjedhin të largohen nga komunikimet e ardhshme nga një dërgues. Llogaritet duke ndarë numrin e ç’abonimeve nga numri i email-eve të dorëzuara, pastaj duke u shumëfishuar me 100. Marrësit zakonisht regjistrohen nëpërmjet një linku në email. Kjo metrike është vendimtare për marketingun e email-it, krahas normave të hapura, normave të klikimit, normave të rebondit dhe normave të konvertimit. Një normë e lartë e çaktivizimit mund të sinjalizojë probleme me rëndësinë e përmbajtjes ose frekuencën e emailit. Marketers përdorin këto të dhëna për të rafinuar strategjitë dhe për të përmirësuar mbajtjen e abonentëve.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Shein mposht kompanitë më të mëdha të modës në Evropë me 48% rritje ndërsa Asos bie në rënie
4 min. duke lexuar

Shein mposht kompanitë më të mëdha të modës në Evropë me 48% rritje ndërsa Asos bie në rënie

Të dhënat e reja tregojnë një hendek të madh në shitjen me pakicë evropiane të modës. Shitjet e Shein u rritën 31.6% në vit dhe arritën në 48% vetëm në dhjetor. Ndërkohë, markat e njohura si H&M qëndruan të sheshta dhe ASOS u rrëzua me 16.2%. Shifrat tregojnë se cilat marka po fitojnë betejën për […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU