Norma e çaktivizimit të email-it mat përqindjen e marrësve që zgjedhin të largohen nga komunikimet e ardhshme nga një dërgues. Llogaritet duke ndarë numrin e ç’abonimeve nga numri i email-eve të dorëzuara, pastaj duke u shumëfishuar me 100. Marrësit zakonisht regjistrohen nëpërmjet një linku në email. Kjo metrike është vendimtare për marketingun e email-it, krahas normave të hapura, normave të klikimit, normave të rebondit dhe normave të konvertimit. Një normë e lartë e çaktivizimit mund të sinjalizojë probleme me rëndësinë e përmbajtjes ose frekuencën e emailit. Marketers përdorin këto të dhëna për të rafinuar strategjitë dhe për të përmirësuar mbajtjen e abonentëve.
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]