Llojet e zakonshme të Meta Tags
1. Meta Përshkrimi
Jep një përmbledhje të shkurtër të përmbajtjes së faqes së internetit, e përdorur nga motorët e kërkimit për t’u shfaqur në rezultatet e kërkimit.
<meta name=”description” content=”This is a webpage about HTML meta tags and their functions.” >
2. Meta Keywords
Specifikon fjalë kyçe relevante për përmbajtjen e faqes. (Më pak e rëndësishme për SEO në ditët e sotme.)
<meta name=”keywords” content=”HTML, meta tags, webpage, SEO”>
3. Viewport
Kontrollon mënyrën e shfaqjes së faqes së internetit në pajisjet mobile.
<meta name=”viewport” content=”width=device-width, initial-scale=1.0″>
4. Set karakteri
Specifikon kodimin e karaktereve për faqen e internetit (UTF-8 përdoret zakonisht).
<meta charset=”UTF-8″>
5. Autori
Specifikon emrin e autorit të përmbajtjes.
<meta name=”author” content=”John Doe”>
Shembull i Meta Tags në HTML
<! DOCTYPE html>
<html>
<kokë>
<meta charset=”UTF-8″>
<meta name=”description” content=”Mësoni gjithçka rreth html meta tags dhe se si ato përmirësojnë SEO dhe funksionalitetin e faqeve.” >
<meta name=”keywords” content=”HTML, meta tags, SEO”>
<meta name=”viewport” content=”width=device-width, initial-scale=1.0″>
<meta name=”author” content=”Jane Smith”>
<titulli>Understanding Meta Tags</title>
</kokë>
<trup>
<h1>Mirë se vini në Meta Tag Tutorial</h1>
</trup>
</html>
Rëndësia e Meta Tags
– SEO: Meta tags, veçanërisht përshkrimi dhe fjalët kyçe, ndihmojnë motorët e kërkimit të kuptojnë përmbajtjen e një faqeje.
– Përvoja e përdoruesit: Tags si ‘viewport’ rrisin responsiveness mobile.
– Metadata: Ofron informacione shtesë (autor, charset) të dobishme për shfletuesit dhe motorët e kërkimit.