3 min. duke lexuar

Çfarë është Meta Tag?

Një meta tag në HTML ofron metadata rreth një faqeje interneti, e cila nuk është e dukshme për përdoruesit, por është thelbësore për shfletuesit dhe motorët e kërkimit. Tags Meta janë vendosur brenda seksionit '<kokë>' të një dokumenti HTML dhe shërbejnë për qëllime të ndryshme, si përcaktimi i setit të karaktereve, autorit, përshkrimit, fjalëve kyçe, dhe më shumë.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Llojet e zakonshme të Meta Tags

1. Meta Përshkrimi

Jep një përmbledhje të shkurtër të përmbajtjes së faqes së internetit, e përdorur nga motorët e kërkimit për t’u shfaqur në rezultatet e kërkimit.

<meta name=”description” content=”This is a webpage about HTML meta tags and their functions.” >

2. Meta Keywords

Specifikon fjalë kyçe relevante për përmbajtjen e faqes. (Më pak e rëndësishme për SEO në ditët e sotme.)

<meta name=”keywords” content=”HTML, meta tags, webpage, SEO”>

3. Viewport

Kontrollon mënyrën e shfaqjes së faqes së internetit në pajisjet mobile.

<meta name=”viewport” content=”width=device-width, initial-scale=1.0″>

4. Set karakteri

Specifikon kodimin e karaktereve për faqen e internetit (UTF-8 përdoret zakonisht).

<meta charset=”UTF-8″>

5. Autori

Specifikon emrin e autorit të përmbajtjes.

<meta name=”author” content=”John Doe”>

Shembull i Meta Tags në HTML

<! DOCTYPE html>
<html>
<kokë>
<meta charset=”UTF-8″>
<meta name=”description” content=”Mësoni gjithçka rreth html meta tags dhe se si ato përmirësojnë SEO dhe funksionalitetin e faqeve.” >
<meta name=”keywords” content=”HTML, meta tags, SEO”>
<meta name=”viewport” content=”width=device-width, initial-scale=1.0″>
<meta name=”author” content=”Jane Smith”>
<titulli>Understanding Meta Tags</title>
</kokë>
<trup>
<h1>Mirë se vini në Meta Tag Tutorial</h1>
</trup>
</html>

Rëndësia e Meta Tags

SEO: Meta tags, veçanërisht përshkrimi dhe fjalët kyçe, ndihmojnë motorët e kërkimit të kuptojnë përmbajtjen e një faqeje.
Përvoja e përdoruesit: Tags si ‘viewport’ rrisin responsiveness mobile.
Metadata: Ofron informacione shtesë (autor, charset) të dobishme për shfletuesit dhe motorët e kërkimit.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Kuptimi i identitetit të markës dhe rëndësisë së tij
12 min. duke lexuar

Kuptimi i identitetit të markës dhe rëndësisë së tij

Me pamjet vizuale të krijuara nga AI dhe zhurmën e pafund të marketingut, dizajni po bëhet i malluar – dhe pa një identitet të fortë dhe të veçantë të markës, markat rrezikojnë të përzihen në një det njëjtie. Për pronarët e dyqaneve elektronike dhe tregtarët e tregtisë elektronike, kjo ka edhe më shumë rëndësi. Me […]

Andrej Mitáš Andrej Mitáš
Managing Director v GALTON Brands
Lexoni artikullin
Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare
4 min. duke lexuar

Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare

Pavarësisht rritjes së tregtisë elektronike, dyqanet me tulla mbeten kanali dominues i blerjeve në SHBA. Ata parashikohen të prodhojnë më shumë se 6.3 trilionë dollarë të ardhura deri në vitin 2025. Megjithatë, thjesht hapja e një dyqani nuk mjafton për të ruajtur pozicionin e tyre. Zhvillimi i një strategjie gjithëpërfshirëse të shitjes me pakicë të […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+