2 min. duke lexuar

Çfarë është Made-for-Advertising (MFA)?

Made-for-Advertising (MFA) i referohet faqeve të internetit që krijohen kryesisht për të gjeneruar të ardhura nga reklamat në vend që të ofrojnë përmbajtje të vlefshme ose angazhim të vërtetë të përdoruesit. Këto site zakonisht kanë karakteristikat e mëposhtme: Përmbajtje me cilësi të ulët ose të hollë që mund të gjenerohen nga AI, plagjiatura, ose të […]

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Made-for-Advertising (MFA) i referohet faqeve të internetit që krijohen kryesisht për të gjeneruar të ardhura nga reklamat në vend që të ofrojnë përmbajtje të vlefshme ose angazhim të vërtetë të përdoruesit. Këto site zakonisht kanë karakteristikat e mëposhtme:

  • Përmbajtje me cilësi të ulët ose të hollë që mund të gjenerohen nga AI, plagjiatura, ose të redaktohen minimalisht
  • Vendosje të tepruara reklamash që dominojnë ndërfaqen e përdoruesit
  • Modelet e dizajnit që maksimizojnë pikëpamjet e reklamave (si slideshows që kërkojnë klikime të shumta)
  • Përmbajtja e krijuar posaçërisht për të tërhequr trafikun e kërkimit, por jep pak vlerë
  • Raporte të larta ad-to-content krahasuar me botuesit legjitimë

Faqet e MFA-së janë problematike për ekosistemin e reklamave dixhitale, sepse ato:

  1. Shteroni buxhetet e reklamave duke tërhequr përshtypje që kanë pak angazhim të vërtetë të auditorit
  2. Krijoni përvoja të dobëta të përdoruesit që mund të dëmtojnë perceptimin e markës
  3. Diludoni efektivitetin e reklamave programore
  4. Shpesh përdorin taktika mashtruese për t’u dukur më të ligjshme se ç’janë

Siç u përmend në artikullin e përkthyer, faqet e internetit të MFA-së përbënin rreth 13% të shpenzimeve programore të reklamave në T2 2024, që përbënin një pjesë të konsiderueshme të shpenzimeve të reklamave potencialisht të harxhuara. Rritja e IA gjeneruese e ka bërë krijimin e këtyre faqeve edhe më të lehtë, pasi përmbajtja mund të prodhohet në masë në shkallë.

Reklamuesit dhe agjencitë përdorin gjithnjë e më shumë mjetet e sigurisë së markës dhe matjes së cilësisë për të identifikuar dhe shmangur këto faqe në blerjet e tyre mediatike.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
AI në automatizimin e marketingut
17 min. duke lexuar

AI në automatizimin e marketingut

AI nuk është më vetëm një fjalë kryesore; po ndryshon mënyrën se si ne mendojmë, punojmë dhe funksionojmë çdo ditë. Sot, AI është pothuajse kudo dhe përdoruesit e saj ndryshojnë shumë në moshë. Po na ndihmon me mësimin e fëmijëve për shkollë, planifikimin e pushimeve, automatizimin e detyrave të përsëritura, krijimin e fushatave të personalizuara […]

Darko Ďurica Darko Ďurica
Business Development Manager
Lexoni artikullin
Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja
4 min. duke lexuar

Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja

Meta prezanton mjete të reja dhe përmirësime në mjetet e saj të reklamimit që synojnë të mbështesin bizneset e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Kompania vazhdon të investojë në modelet e AI dhe zgjeron opsionet për reklamuesit për të maksimizuar rezultatet e shitjeve si në internet ashtu edhe në dyqane fizike.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun
5 min. duke lexuar

Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun

Të ardhurat nga shërbimet e transmetimit kanë tejkaluar televizionin tradicional për herë të parë në histori.  Sipas parashikimit të videos dixhitale eMarketer 2025, TV linear do të përbëjë vetëm një të tretën e tregut të abonimeve në SHBA deri në vitin 2028.  Konsumatorët preferojnë gjithnjë e më shumë shërbime fleksibël të disponueshme në çdo kohë […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+