2 min. duke lexuar

Çfarë është Made-for-Advertising (MFA)?

Made-for-Advertising (MFA) i referohet faqeve të internetit që krijohen kryesisht për të gjeneruar të ardhura nga reklamat në vend që të ofrojnë përmbajtje të vlefshme ose angazhim të vërtetë të përdoruesit. Këto site zakonisht kanë karakteristikat e mëposhtme: Përmbajtje me cilësi të ulët ose të hollë që mund të gjenerohen nga AI, plagjiatura, ose të […]

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Made-for-Advertising (MFA) i referohet faqeve të internetit që krijohen kryesisht për të gjeneruar të ardhura nga reklamat në vend që të ofrojnë përmbajtje të vlefshme ose angazhim të vërtetë të përdoruesit. Këto site zakonisht kanë karakteristikat e mëposhtme:

  • Përmbajtje me cilësi të ulët ose të hollë që mund të gjenerohen nga AI, plagjiatura, ose të redaktohen minimalisht
  • Vendosje të tepruara reklamash që dominojnë ndërfaqen e përdoruesit
  • Modelet e dizajnit që maksimizojnë pikëpamjet e reklamave (si slideshows që kërkojnë klikime të shumta)
  • Përmbajtja e krijuar posaçërisht për të tërhequr trafikun e kërkimit, por jep pak vlerë
  • Raporte të larta ad-to-content krahasuar me botuesit legjitimë

Faqet e MFA-së janë problematike për ekosistemin e reklamave dixhitale, sepse ato:

  1. Shteroni buxhetet e reklamave duke tërhequr përshtypje që kanë pak angazhim të vërtetë të auditorit
  2. Krijoni përvoja të dobëta të përdoruesit që mund të dëmtojnë perceptimin e markës
  3. Diludoni efektivitetin e reklamave programore
  4. Shpesh përdorin taktika mashtruese për t’u dukur më të ligjshme se ç’janë

Siç u përmend në artikullin e përkthyer, faqet e internetit të MFA-së përbënin rreth 13% të shpenzimeve programore të reklamave në T2 2024, që përbënin një pjesë të konsiderueshme të shpenzimeve të reklamave potencialisht të harxhuara. Rritja e IA gjeneruese e ka bërë krijimin e këtyre faqeve edhe më të lehtë, pasi përmbajtja mund të prodhohet në masë në shkallë.

Reklamuesit dhe agjencitë përdorin gjithnjë e më shumë mjetet e sigurisë së markës dhe matjes së cilësisë për të identifikuar dhe shmangur këto faqe në blerjet e tyre mediatike.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Zgjidhje të përballueshme për zgjerimin e tregtisë elektronike për bizneset e vogla
23 min. duke lexuar

Zgjidhje të përballueshme për zgjerimin e tregtisë elektronike për bizneset e vogla

Ndryshimi dixhital në sjelljen e konsumatorëve ka krijuar mundësi dhe urgjencë për bizneset e vogla që kërkojnë rritje. Zgjidhjet tradicionale të zgjerimit për bizneset e vogla shpesh kërkonin burime të konsiderueshme kapitale dhe teknike. Peizazhi i sotëm i tregtisë elektronike e ka ndryshuar rrënjësisht këtë ekuacion, duke ofruar platforma të sofistikuara me çmime të aksesueshme […]

Alexandra Bukovčanová Alexandra Bukovčanová
Chief Marketing Officer, Translata
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+