2 min. duke lexuar

Çfarë është kostoja e blerjes së klientit?

Bizneset duhet të shpenzojnë para për të tërhequr klientët dhe për t’i bindur ata të blejnë produktet apo shërbimet e tyre. Ky shpenzim njihet si kostoja e blerjes së klientit.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Bizneset duhet të shpenzojnë para për të tërhequr klientët dhe për t’i bindur ata të blejnë produktet apo shërbimet e tyre. Ky shpenzim njihet si kostoja e blerjes së klientit. Është një metrikë vendimtare që ndihmon kompanitë të kuptojnë se sa fitimprurëse janë klientët e tyre dhe sa me efektshmëri po gjenerojnë shitje.

Për të llogaritur këtë kosto, bizneset shtojnë të gjitha shpenzimet që lidhen me marketingun dhe shitjet, pastaj e ndajnë këtë total nga numri i klientëve të rinj të fituar gjatë një periudhe të caktuar. Kjo u jep atyre një pasqyrë të qartë se sa po investojnë për të sjellë çdo klient të ri.

Duke e vëzhguar nga afër këtë shifër, kompanitë mund të marrin vendime më të mençura rreth strategjive të tyre të marketingut dhe caktimit të buxhetit. Nëse kostoja është shumë e lartë krahasuar me vlerën që sjell çdo klient, mund të jetë koha për të rimenduar qasjet ose për të synuar segmente të ndryshme të klientëve.

Në fund të fundit, kuptimi dhe optimizimi i kostos së blerjes së klientëve është kyç për një rritje të qëndrueshme dhe sukses afatgjatë në peizazhin e sotëm konkurrues të biznesit.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Zgjidhje të përballueshme për zgjerimin e tregtisë elektronike për bizneset e vogla
23 min. duke lexuar

Zgjidhje të përballueshme për zgjerimin e tregtisë elektronike për bizneset e vogla

Ndryshimi dixhital në sjelljen e konsumatorëve ka krijuar mundësi dhe urgjencë për bizneset e vogla që kërkojnë rritje. Zgjidhjet tradicionale të zgjerimit për bizneset e vogla shpesh kërkonin burime të konsiderueshme kapitale dhe teknike. Peizazhi i sotëm i tregtisë elektronike e ka ndryshuar rrënjësisht këtë ekuacion, duke ofruar platforma të sofistikuara me çmime të aksesueshme […]

Alexandra Bukovčanová Alexandra Bukovčanová
Chief Marketing Officer, Translata
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+