1 min. duke lexuar

Çfarë është Google Bot?

Softueri i zvarritjes së uebit i përdorur nga Google për të zbuluar dhe indeksuar faqet e internetit për motorin e saj të kërkimit. Googlebot shfleton sistematikisht World Wide Web, duke ndjekur lidhjet midis faqeve për të gjetur përmbajtje të reja dhe të përditësuara.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Softueri i zvarritjes së uebit i përdorur nga Google për të zbuluar dhe indeksuar faqet e internetit për motorin e saj të kërkimit. Googlebot shfleton sistematikisht World Wide Web, duke ndjekur lidhjet midis faqeve për të gjetur përmbajtje të reja dhe të përditësuara. Ai analizon përmbajtjen e faqeve, strukturën dhe marrëdhëniet me faqe të tjera, duke i mundësuar Google të renditë dhe të shfaqë rezultatet përkatëse në pyetjet e kërkimit. Pronarët e faqeve të internetit mund të kontrollojnë aksesin e Googlebot në faqet e tyre nëpërmjet dosjeve të robots.txt dhe direktivave të tjera. I njohur edhe si Google spider ose Google web crawler.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Kuptimi i identitetit të markës dhe rëndësisë së tij
12 min. duke lexuar

Kuptimi i identitetit të markës dhe rëndësisë së tij

Me pamjet vizuale të krijuara nga AI dhe zhurmën e pafund të marketingut, dizajni po bëhet i malluar – dhe pa një identitet të fortë dhe të veçantë të markës, markat rrezikojnë të përzihen në një det njëjtie. Për pronarët e dyqaneve elektronike dhe tregtarët e tregtisë elektronike, kjo ka edhe më shumë rëndësi. Me […]

Andrej Mitáš Andrej Mitáš
Managing Director v GALTON Brands
Lexoni artikullin
Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare
4 min. duke lexuar

Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare

Pavarësisht rritjes së tregtisë elektronike, dyqanet me tulla mbeten kanali dominues i blerjeve në SHBA. Ata parashikohen të prodhojnë më shumë se 6.3 trilionë dollarë të ardhura deri në vitin 2025. Megjithatë, thjesht hapja e një dyqani nuk mjafton për të ruajtur pozicionin e tyre. Zhvillimi i një strategjie gjithëpërfshirëse të shitjes me pakicë të […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+