2 min. duke lexuar

Çfarë është GMV?

GMV (Vlera Bruto e Mallit) është një metrikë që mat vlerën totale të mallrave të shitura nëpërmjet një platforme ecommerce ose tregu gjatë një periudhe kohore të caktuar. Ajo përfaqëson shumën e të gjitha transaksioneve të shitjes përpara zbritjes së tarifave, zbritjeve, kthimeve dhe kostove të tjera.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

GMV (Vlera Bruto e Mallit) është një metrikë që mat vlerën totale të mallrave të shitura nëpërmjet një platforme ecommerce ose tregu gjatë një periudhe kohore të caktuar. Ajo përfaqëson shumën e të gjitha transaksioneve të shitjes përpara zbritjes së tarifave, zbritjeve, kthimeve dhe kostove të tjera.

Karakteristikat kryesore:

  • Metrika e top-line: Tregon volumin e përgjithshëm të shitjeve dhe veprimtarinë e tregut
  • Shifra e para-zbritjes: Llogaritur para se të hiqen tarifat, taksat dhe kthimet
  • Treguesi i performancës: Përdoret për të vlerësuar rritjen dhe miratimin e platformës
  • Veçanërisht relevante: Kritike për tregjet që nuk zotërojnë inventarin

Përfitimet:

  • Ofron njohuri mbi shkallën e përgjithshme të biznesit dhe trajektoren e rritjes
  • Ndihmon në vlerësimin e vitalitetit të platformës dhe pjesëmarrjes së tregtarëve
  • Shërben si një provë krahasuese ndaj konkurrentëve
  • E dobishme për analizimin e trendeve sezonale dhe cikleve të biznesit

Ndërsa GMV ofron perspektivë të vlefshme mbi volumin e biznesit, ajo duhet të analizohet krahas të ardhurave neto, marzheve të fitimit dhe metrikës së klientëve për vlerësimin e plotë financiar.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU