2 min. duke lexuar

Çfarë është FOMO?

FOMO (Fear of Missing Out) është një shkas i fuqishëm psikologjik dhe strategji marketingu që krijon një ndjenjë urgjence dhe rrallësie për të nxitur veprimin e konsumatorëve. Në ecommerce, FOMO shfrytëzon ankthin e lindur të konsumatorëve rreth mundësive, përvojave ose ofertave me kohë të kufizuar.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

FOMO (Fear of Missing Out) është një shkas i fuqishëm psikologjik dhe strategji marketingu që krijon një ndjenjë urgjence dhe rrallësie për të nxitur veprimin e konsumatorëve. Në ecommerce, FOMO shfrytëzon ankthin e lindur të konsumatorëve rreth mundësive, përvojave ose ofertave me kohë të kufizuar.

Taktikat kryesore të zbatimit të FOMO:

  • Oferta me kohë të kufizuar: Llogaritësit në faqet e produkteve që theksojnë kur përfundon shitja
  • Treguesit e ulët të aksioneve: “Vetëm 3 kanë mbetur!” njoftime që krijojnë urgjencën e blerjes
  • Qasje ekskluzive: Produkte vetëm për anëtarë ose qasje të hershme në koleksione të reja
  • Prova sociale: Shfaqja e blerjeve të kohëve të fundit ose numri i njerëzve që shohin një send
  • Shitjet flash: Shitje të shkurtra, të paparalajmëruara që shpërblejnë vizitorët e shpeshtë të faqes
  • Listat e pritjes: Krijimi i pritjes për produktet e shitura me njoftime për ristock

Efektiviteti dhe konsideratat:

Marketingu FOMO funksionon duke aktivizuar aversionin e humbjes së konsumatorëve – parimi psikologjik që njerëzit ndjejnë dhimbjen e humbjes së diçkaje më akute sesa kënaqësia për të fituar diçka ekuivalente. Kur zbatohet në mënyrë autentike, FOMO mund të rrisë ndjeshëm normat e konvertimit dhe vlerat mesatare të rendit.

Megjithatë, bizneset duhet të balancojnë taktikat FOMO me transparencën dhe vlerën e vërtetë. Mungesa artificiale ose urgjenca mashtruese mund të dëmtojë besimin e markës dhe të çojë në përvoja negative të klientëve.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU