1 min. duke lexuar

Çfarë është FMCG?

FMCG përfaqëson mallrat e konsumit që lëvizin shpejt. Këto janë produkte që shiten shpejt dhe me kosto relativisht të ulët.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

FMCG përfaqëson mallrat e konsumit që lëvizin shpejt. Këto janë produkte që shiten shpejt dhe me kosto relativisht të ulët.

FMCG i referohet produkteve që kanë një jetë të shkurtër në raft, qoftë për shkak të kërkesës së lartë të konsumatorëve, qoftë për shkak se ato janë të kalueshme.

Karakteristikat:

    • Blerjet e shpeshta
    • Kosto e ulët
    • Konsumi i shpejtë
    • Jeta e shkurtër e raftit
    • Xhiro e lartë

Shembuj:

    • Ushqimi dhe pijet
    • Tualete
    • Drogat e tepërta
    • Produkte pastrimi
    • Kozmetikë
    • Artikuj shkrimi

Rëndësia e industrisë: Sektori FMCG është një nga industritë më të mëdha dhe më konkurruese në botë, me korporata të mëdha shumëkombëshe. Kompanitë FMCG shpesh operojnë me marzhe të ulëta fitimi dhe mbështeten në volume të larta shitjesh për të gjeneruar fitime.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Dognet 2.0: Rrjeti kryesor i filialeve të Evropës Qendrore lançon platformën e tij krejt të re
4 min. duke lexuar

Dognet 2.0: Rrjeti kryesor i filialeve të Evropës Qendrore lançon platformën e tij krejt të re

Tre vjet në krijim, Dognet po hyn në një epokë të re të teknologjisë. Pas migrimit të suksesshëm të botuesve, faza tjetër fillon më 20 maj: reklamuesit tani do t’i bashkohen sistemit të përmirësuar Dognet 2.0 . E ndërtuar brenda, platforma ofron më shumë fleksibilitet, raportim të përmirësuar dhe përshtatje më të shpejtë me një […]

Lexoni artikullin
Roli i ofruesve 3PL: Si kompanitë logjistike të palëve të treta transformojnë tregtinë moderne elektronike
12 min. duke lexuar

Roli i ofruesve 3PL: Si kompanitë logjistike të palëve të treta transformojnë tregtinë moderne elektronike

Bizneset janë nën presion më të madh se kurrë për të përmbushur pritshmëritë në rritje të klientëve, për të mbajtur premtimet e dorëzimit dhe për të menaxhuar inventarin me saktësi. Megjithatë, trajtimi i të gjitha këtyre detyrave brenda shtëpisë mund të jetë i kushtueshëm dhe operacionalisht i lodhshëm. Këtu hyjnë në lojë ofruesit e logjistikës […]

Milena Ramcheva Milena Ramcheva
CEO, METRICA Ltd.
Lexoni artikullin
Rëndësia në rritje e çmimeve strategjike në shitje me pakicë: Si të dhënat po riformësojnë besnikërinë e konsumatorit
3 min. duke lexuar

Rëndësia në rritje e çmimeve strategjike në shitje me pakicë: Si të dhënat po riformësojnë besnikërinë e konsumatorit

Çmimi strategjik është më i rëndësishëm se kurrë dhe po ndryshon mënyrën se si kompanitë ndërveprojnë me konsumatorët që po bëhen më të vetëdijshëm për koston. Sipas Retail Gazette – Acuity Pricing Report të botuar së fundmi “Fuqia e çmimeve: Marzhi fitues dhe besnikëria në 2025”, hulumtimi zbulon ndryshime dramatike në sjelljen e konsumatorit, me […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+