FMCG përfaqëson mallrat e konsumit që lëvizin shpejt. Këto janë produkte që shiten shpejt dhe me kosto relativisht të ulët.
FMCG i referohet produkteve që kanë një jetë të shkurtër në raft, qoftë për shkak të kërkesës së lartë të konsumatorëve, qoftë për shkak se ato janë të kalueshme.
Karakteristikat:
-
- Blerjet e shpeshta
- Kosto e ulët
- Konsumi i shpejtë
- Jeta e shkurtër e raftit
- Xhiro e lartë
Shembuj:
-
- Ushqimi dhe pijet
- Tualete
- Drogat e tepërta
- Produkte pastrimi
- Kozmetikë
- Artikuj shkrimi
Rëndësia e industrisë: Sektori FMCG është një nga industritë më të mëdha dhe më konkurruese në botë, me korporata të mëdha shumëkombëshe. Kompanitë FMCG shpesh operojnë me marzhe të ulëta fitimi dhe mbështeten në volume të larta shitjesh për të gjeneruar fitime.