1 min. duke lexuar

Çfarë është fitimi për klikim (EPC)?

Fitimet mesatare që një filial bën për çdo klikim në lidhjet e tyre të filialit. Është llogaritur duke ndarë fitimet totale të filialit nga numri i klikimeve të gjeneruara.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Fitimet mesatare që një filial bën për çdo klikim në lidhjet e tyre të filialit. Është llogaritur duke ndarë fitimet totale të filialit nga numri i klikimeve të gjeneruara. EPC është një metrikë vendimtare për vlerësimin e profitabilitetit të programit dhe krahasimin e ofertave të ndryshme të filialeve. Një EPC më e lartë tregon monetizim më të efektshëm të trafikut. Filialet shpesh përdorin EPC-në për të prioritizuar se cilat produkte duhet të promovojnë, ndërsa tregtarët monitorojnë EPC-në për të vlerësuar konkurrencën e programit të tyre në treg. EPC mund të ndryshojë ndjeshëm bazuar në nike, pikën e çmimit të produktit, dhe optimizimin e konvertimit.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
GTM Tag Loading Update: Ndryshimet thelbësore për gjurmimin e konvertimit të e-commerce
4 min. duke lexuar

GTM Tag Loading Update: Ndryshimet thelbësore për gjurmimin e konvertimit të e-commerce

A keni marrë një email në lidhje me ndryshimet se si Google Tag Manager (GTM) do të ngarkojë Google Ads dhe Floodlight tags nga 10th April 2025? Kjo update mund të ndikojë në ndjekjen e konvertimit, remarketing, dhe mënyrën se si ju menaxhoni tags në GTM. Çfarë po ndryshon saktësisht, pse po ndodh dhe çfarë […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Nga $25K në $175K Të ardhurat mujore: PPC Strategy Case Study for Fashion E-commerce
9 min. duke lexuar

Nga $25K në $175K Të ardhurat mujore: PPC Strategy Case Study for Fashion E-commerce

Duke kërkuar frymëzim se si të shkallëzoni biznesin tuaj të e-commerce nëpërmjet reklamave me pagesë? David Krumpar nga Lighthouse Media Solutions ka përgatitur këtë studim rasti të jashtëzakonshëm që tregon se si një markë e qëndrueshme mode arriti rezultate të jashtëzakonshme. Në vetëm gjashtë muaj, strategjia e tyre gjithëpërfshirëse PPC transformoi performancën dixhitale të markës […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+