Fitimet mesatare që një filial bën për çdo klikim në lidhjet e tyre të filialit. Është llogaritur duke ndarë fitimet totale të filialit nga numri i klikimeve të gjeneruara. EPC është një metrikë vendimtare për vlerësimin e profitabilitetit të programit dhe krahasimin e ofertave të ndryshme të filialeve. Një EPC më e lartë tregon monetizim më të efektshëm të trafikut. Filialet shpesh përdorin EPC-në për të prioritizuar se cilat produkte duhet të promovojnë, ndërsa tregtarët monitorojnë EPC-në për të vlerësuar konkurrencën e programit të tyre në treg. EPC mund të ndryshojë ndjeshëm bazuar në nike, pikën e çmimit të produktit, dhe optimizimin e konvertimit.
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.