Fitimet mesatare që një filial bën për çdo klikim në lidhjet e tyre të filialit. Është llogaritur duke ndarë fitimet totale të filialit nga numri i klikimeve të gjeneruara. EPC është një metrikë vendimtare për vlerësimin e profitabilitetit të programit dhe krahasimin e ofertave të ndryshme të filialeve. Një EPC më e lartë tregon monetizim më të efektshëm të trafikut. Filialet shpesh përdorin EPC-në për të prioritizuar se cilat produkte duhet të promovojnë, ndërsa tregtarët monitorojnë EPC-në për të vlerësuar konkurrencën e programit të tyre në treg. EPC mund të ndryshojë ndjeshëm bazuar në nike, pikën e çmimit të produktit, dhe optimizimin e konvertimit.
GTM Tag Loading Update: Ndryshimet thelbësore për gjurmimin e konvertimit të e-commerce
A keni marrë një email në lidhje me ndryshimet se si Google Tag Manager (GTM) do të ngarkojë Google Ads dhe Floodlight tags nga 10th April 2025? Kjo update mund të ndikojë në ndjekjen e konvertimit, remarketing, dhe mënyrën se si ju menaxhoni tags në GTM. Çfarë po ndryshon saktësisht, pse po ndodh dhe çfarë […]