2 min. duke lexuar

Çfarë është Dropshipping?

Një model biznesi i përmbushjes me pakicë ku shitësi pranon porositë e klientit pa ruajtur inventarin. Në vend të kësaj, kur një klient bën një blerje, shitësi e blen sendin nga një furnizues i palës së tretë, i cili pastaj e dërgon produktin direkt tek klienti.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Një model biznesi i përmbushjes me pakicë ku shitësi pranon porositë e klientit pa ruajtur inventarin. Në vend të kësaj, kur një klient bën një blerje, shitësi e blen sendin nga një furnizues i palës së tretë, i cili pastaj e dërgon produktin direkt tek klienti.

Si funksionon:

  1. Klienti vendos një porosi në dyqanin e shitësit
  2. Shitësi ia përcjell detajet e porosisë furnizuesit të tyre
  3. Paketat furnizuese dhe transporton produktin direkt tek klienti
  4. Shitësi paguan furnizuesin duke e mbajtur markupin si fitim

Avantazhet kryesore:

  • Kostot e ulëta të nisjes (nuk kërkohet investimi i inventarit)
  • Ulje e ngarkesës së sipërme (pa kosto magazinimi)
  • Pavarësia e vendndodhjes (mund të operohet nga kudo)
  • Përshtatshmëria (e lehtë për të shtuar produkte të reja)
  • Asnjë menaxhim i inventarit apo rrezik i aksioneve të pashitura
  • Fleksibilitet për të testuar niket e ndryshme të produkteve

Sfidat kryesore:

  • Marzhe më të ulta fitimi (zakonisht 15-45% krahasuar me shitjet tradicionale)
  • Kontroll i kufizuar i cilësisë mbi produktet dhe paketimin
  • Varësia nga besueshmëria e furnizuesit për transportin detar dhe përmbushjen
  • Vonesat dhe komplikimet e mundshme të transportit detar
  • Ndjekja më komplekse e porosive dhe shërbimi ndaj klientit
  • Rritja e konkurrencës për shkak të pengesave të ulëta për hyrjen
  • Çështjet e shikueshmërisë së zinxhirit të furnizimit

Ideale për: Sipërmarrësit që kërkojnë të testojnë idetë e biznesit me investime minimale fillestare, nomadë dixhitalë, dhe ata që kërkojnë një hustle anësore me operacione fleksibël.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU