1 min. duke lexuar

Çfarë është CRO?

CRO qëndron për Optimizimin e Normës së Konvertimit. Ky term qëndron për aktivitetet e ndryshme të përfshira në optimizimin e një faqe interneti në mënyrë që të rritet norma e konvertimit.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

CRO qëndron për Optimizimin e Normës së Konvertimit. Ky term qëndron për aktivitetet e ndryshme të përfshira në optimizimin e një faqe interneti në mënyrë që të rritet norma e konvertimit. Këto ndryshime janë të lidhura me përvojën e përdoruesit, pra duke u përpjekur për ta bërë faqen e internetit më miqësore dhe më të suksesshme. Ajo është gjithashtu e lidhur me testimin e uebsajtit, të tilla si testimi A/B, i cili shqyrton se cila formë e uebsajtit është më tërheqëse për klientin. Një metodë tjetër mund të jetë kërkimi i audiencës, i cili synon të njohë audiencën tuaj të synuar në mënyrë që marketerët të mund të përshtatin fushatat e tyre dhe shitjet online.

 

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU