2 min. duke lexuar

Çfarë është CPG?

Termi CPG përfaqëson mallrat e paketuara të konsumit. Ai i referohet mallrave të paketuara të konsumit – pra produkteve që konsumohen shpejt dhe kërkojnë blerje të rregullta.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Termi CPG përfaqëson mallrat e paketuara të konsumit. Ai i referohet mallrave të paketuara të konsumit – pra produkteve që konsumohen shpejt dhe kërkojnë blerje të rregullta. Këto janë produkte të zakonshme të konsumit që paketohen dhe zakonisht shiten në pikat e shitjes, supermarketet apo dyqanet online.

Shembuj tipikë të produkteve CPG janë ushqimi (p.sh. drithërat, pijet, produktet qumështore), kozmetika dhe kujdesi personal (p.sh. sapunët, shampot, deodorantët), artikujt shtëpiakë (p.sh. produktet e pastrimit, produktet e letrës), ilaçet e tepërta (p.sh. vitaminat, qetësuesit)…

Karakteristika kryesore e CPGs është se ato janë produkte që klientët duhet të blejnë në mënyrë të rregullt. Ndryshe nga produktet që zgjasin më shumë si elektronika apo mobiljet, produktet CPG kanë një jetëgjatësi më të shkurtër dhe janë relativisht jo të kushtueshme.

Termi shpesh ngatërrohet me FMCG. CPG është një term më i gjerë dhe përfshin të gjitha mallrat e paketuara të konsumit, qofshin ato mallra konsumi me lëvizje të shpejtë (FMCG) apo mallra konsumi me lëvizje më të ngadalshme – si kozmetikë apo artikuj shtëpiake që zgjasin më shumë. Ndryshimi kryesor është se FMCG fokusohet në produktet me lëvizje të shpejtë, ndërsa CPG përfshin produkte me shitje më të ngadalshme.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Kuptimi i identitetit të markës dhe rëndësisë së tij
12 min. duke lexuar

Kuptimi i identitetit të markës dhe rëndësisë së tij

Me pamjet vizuale të krijuara nga AI dhe zhurmën e pafund të marketingut, dizajni po bëhet i malluar – dhe pa një identitet të fortë dhe të veçantë të markës, markat rrezikojnë të përzihen në një det njëjtie. Për pronarët e dyqaneve elektronike dhe tregtarët e tregtisë elektronike, kjo ka edhe më shumë rëndësi. Me […]

Andrej Mitáš Andrej Mitáš
Managing Director v GALTON Brands
Lexoni artikullin
Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare
4 min. duke lexuar

Strategjia e shitjes me pakicë e gjithanshme: Lidhja e dyqaneve fizike me përvojat e blerjeve celulare

Pavarësisht rritjes së tregtisë elektronike, dyqanet me tulla mbeten kanali dominues i blerjeve në SHBA. Ata parashikohen të prodhojnë më shumë se 6.3 trilionë dollarë të ardhura deri në vitin 2025. Megjithatë, thjesht hapja e një dyqani nuk mjafton për të ruajtur pozicionin e tyre. Zhvillimi i një strategjie gjithëpërfshirëse të shitjes me pakicë të […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+