2 min. duke lexuar

Çfarë është CPG?

Termi CPG përfaqëson mallrat e paketuara të konsumit. Ai i referohet mallrave të paketuara të konsumit – pra produkteve që konsumohen shpejt dhe kërkojnë blerje të rregullta.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Termi CPG përfaqëson mallrat e paketuara të konsumit. Ai i referohet mallrave të paketuara të konsumit – pra produkteve që konsumohen shpejt dhe kërkojnë blerje të rregullta. Këto janë produkte të zakonshme të konsumit që paketohen dhe zakonisht shiten në pikat e shitjes, supermarketet apo dyqanet online.

Shembuj tipikë të produkteve CPG janë ushqimi (p.sh. drithërat, pijet, produktet qumështore), kozmetika dhe kujdesi personal (p.sh. sapunët, shampot, deodorantët), artikujt shtëpiakë (p.sh. produktet e pastrimit, produktet e letrës), ilaçet e tepërta (p.sh. vitaminat, qetësuesit)…

Karakteristika kryesore e CPGs është se ato janë produkte që klientët duhet të blejnë në mënyrë të rregullt. Ndryshe nga produktet që zgjasin më shumë si elektronika apo mobiljet, produktet CPG kanë një jetëgjatësi më të shkurtër dhe janë relativisht jo të kushtueshme.

Termi shpesh ngatërrohet me FMCG. CPG është një term më i gjerë dhe përfshin të gjitha mallrat e paketuara të konsumit, qofshin ato mallra konsumi me lëvizje të shpejtë (FMCG) apo mallra konsumi me lëvizje më të ngadalshme – si kozmetikë apo artikuj shtëpiake që zgjasin më shumë. Ndryshimi kryesor është se FMCG fokusohet në produktet me lëvizje të shpejtë, ndërsa CPG përfshin produkte me shitje më të ngadalshme.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Plani i Investimeve 75B $ i Google për vitin 2025
2 min. duke lexuar

Plani i Investimeve 75B $ i Google për vitin 2025

Në një deklaratë nga CEO Sundar Pichai në nxjerrjen e fitimeve të Alphabet Q4 2024, kompania tha se ka ndërmend të shpenzojë rreth 75 miliardë dollarë në shpenzime kapitale në vitin 2025. Kjo është një rritje e konsiderueshme nga 32.3 miliardë dollarë që u shpenzua në vitin 2023 dhe tregon se si konkurrenca mes gjigantëve […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Videoja në LinkedIn po fiton më shumë rëndësi
5 min. duke lexuar

Videoja në LinkedIn po fiton më shumë rëndësi

Përmbajtja e videove tërheq vëmendjen— ne e shohim këtë në pothuajse të gjitha platformat. Reels dominojnë në Instagram, Facebook është plot me video, dhe edhe YouTube, i cili është ndërtuar në video, ka shorts e saj. Dhe së fundi, i hasim në e-commerce kur prezantojmë produkte. Rrjeti i biznesit LinkedIn raportoi se shikuesit e videove […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+