Termi CPG përfaqëson mallrat e paketuara të konsumit. Ai i referohet mallrave të paketuara të konsumit – pra produkteve që konsumohen shpejt dhe kërkojnë blerje të rregullta. Këto janë produkte të zakonshme të konsumit që paketohen dhe zakonisht shiten në pikat e shitjes, supermarketet apo dyqanet online.
Shembuj tipikë të produkteve CPG janë ushqimi (p.sh. drithërat, pijet, produktet qumështore), kozmetika dhe kujdesi personal (p.sh. sapunët, shampot, deodorantët), artikujt shtëpiakë (p.sh. produktet e pastrimit, produktet e letrës), ilaçet e tepërta (p.sh. vitaminat, qetësuesit)…
Karakteristika kryesore e CPGs është se ato janë produkte që klientët duhet të blejnë në mënyrë të rregullt. Ndryshe nga produktet që zgjasin më shumë si elektronika apo mobiljet, produktet CPG kanë një jetëgjatësi më të shkurtër dhe janë relativisht jo të kushtueshme.
Termi shpesh ngatërrohet me FMCG. CPG është një term më i gjerë dhe përfshin të gjitha mallrat e paketuara të konsumit, qofshin ato mallra konsumi me lëvizje të shpejtë (FMCG) apo mallra konsumi me lëvizje më të ngadalshme – si kozmetikë apo artikuj shtëpiake që zgjasin më shumë. Ndryshimi kryesor është se FMCG fokusohet në produktet me lëvizje të shpejtë, ndërsa CPG përfshin produkte me shitje më të ngadalshme.