2 min. duke lexuar

Çfarë është Big Data?

Big data analytics është procesi i mbledhjes, përpunimit, pastrimit, dhe analizimit të vëllimeve të mëdha të të dhënave të strukturuara dhe të pastrukturuara për të nxjerrë njohuri të veprimueshme. Kjo përfshin teknika analitike të avancuara si minierat e të dhënave, analitika parashikuese dhe mësimi i makinerive për të transformuar të dhënat e papërpunuara në informacion […]

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Big data analytics është procesi i mbledhjes, përpunimit, pastrimit, dhe analizimit të vëllimeve të mëdha të të dhënave të strukturuara dhe të pastrukturuara për të nxjerrë njohuri të veprimueshme. Kjo përfshin teknika analitike të avancuara si minierat e të dhënave, analitika parashikuese dhe mësimi i makinerive për të transformuar të dhënat e papërpunuara në informacion kuptimplotë.

Komponentët kryesorë:

  1. Mbledhja e të dhënave: Organizatat mbledhin të dhëna nga burime të ndryshme, duke përfshirë mediat sociale, pajisjet IoT, aplikacionet mobile dhe sistemet transaksionale.
  2. Përpunimi i të dhënave: Të dhënat e mbledhura pastrohen dhe organizohen për analizë. Kjo mund të përfshijë ruajtjen e të dhënave në liqenet ose magazinat e të dhënave.
  3. Analiza e të dhënave: Metoda analitike të avancuara zbatohen për të identifikuar modelet, prirjet dhe korrelacionet brenda të dhënave.
  4. Insight Generation: Hapi i fundit përfshin interpretimin e rezultateve për të informuar vendimet strategjike.

Përfitimet e Big Data Analytics

  1. Vendimmarrja e përmirësuar: Organizatat mund të marrin vendime të informuara bazuar në analizat gjithëpërfshirëse të trendeve të tregut dhe sjelljeve të klientëve.
  2. Efikasiteti i kostos: Duke identifikuar joefikasitetin nëpërmjet analizës së të dhënave, bizneset mund të rationalizojnë operacionet dhe të reduktojnë kostot.
  3. Përvojat e përmirësuara të klientëve: Fushatat e personalizuara të marketingut bazuar në të dhënat e klientëve çojnë në angazhim dhe kënaqësi më të lartë.
  4. Real-Time Insights: Aftësia për të analizuar të dhënat siç gjenerohet u lejon bizneseve të përgjigjen shpejt ndaj ndryshimeve të tregut.
Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU