Një metrikë që ndihmon në vlerësimin e efektivitetit të fushatave reklamuese duke përcaktuar shpenzimet e reklamave në lidhje me shitjet e bëra nëpërmjet këtyre reklamave në aspektin e përqindjes.
Formula: ACoS = (Shpenzimet e reklamave/të ardhurat e shitjes) × 100
Pikat kryesore:
•Një ACoS i ulët është gjithmonë më i mirë se një i lartë pasi tregon efektivitetin e fushatës.
•Përdoret kryesisht në Amazon dhe reklama të tjera në treg.
•Përdoret për të përcaktuar rentabilitetin e fushatave reklamuese.
•Megjithatë, ajo nuk mund të përdoret vetëm për të përcaktuar rentabilitetin aktual të biznesit, sepse nuk përfshin kosto të tjera.
Shembull: Nëse shpenzoni 20 dollarë për reklama dhe drejtoni 100 dollarë në shitje, ACoS-i juaj është 20%.
Aplikimi për biznes: Për të ndihmuar në identifikimin e taktikave më të mira të ofertave, gjetjen e fjalëve kyçe që janë më efektive dhe në modifikimin e buxhetit të fushatës në mënyrë që të përfitoni sa më shumë nga shpenzimet e reklamave.
Metrike të lidhura: ROAS (Return on Ad Spend) është e kundërta e ACoS (ROAS = Sales Revenue ÷ Ad Spend).