2 min. duke lexuar

Çfarë është ACoS?

Një metrikë që ndihmon në vlerësimin e efektivitetit të fushatave reklamuese duke përcaktuar shpenzimet e reklamave në lidhje me shitjet e bëra nëpërmjet këtyre reklamave në aspektin e përqindjes. Formula: ACoS = (Shpenzimet e reklamave/të ardhurat e shitjes) × 100 Pikat kryesore: •Një ACoS i ulët është gjithmonë më i mirë se një i lartë […]

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Një metrikë që ndihmon në vlerësimin e efektivitetit të fushatave reklamuese duke përcaktuar shpenzimet e reklamave në lidhje me shitjet e bëra nëpërmjet këtyre reklamave në aspektin e përqindjes.

Formula: ACoS = (Shpenzimet e reklamave/të ardhurat e shitjes) × 100

Pikat kryesore:

•Një ACoS i ulët është gjithmonë më i mirë se një i lartë pasi tregon efektivitetin e fushatës.
•Përdoret kryesisht në Amazon dhe reklama të tjera në treg.
•Përdoret për të përcaktuar rentabilitetin e fushatave reklamuese.
•Megjithatë, ajo nuk mund të përdoret vetëm për të përcaktuar rentabilitetin aktual të biznesit, sepse nuk përfshin kosto të tjera.

Shembull: Nëse shpenzoni 20 dollarë për reklama dhe drejtoni 100 dollarë në shitje, ACoS-i juaj është 20%.

Aplikimi për biznes: Për të ndihmuar në identifikimin e taktikave më të mira të ofertave, gjetjen e fjalëve kyçe që janë më efektive dhe në modifikimin e buxhetit të fushatës në mënyrë që të përfitoni sa më shumë nga shpenzimet e reklamave.

Metrike të lidhura: ROAS (Return on Ad Spend) është e kundërta e ACoS (ROAS = Sales Revenue ÷ Ad Spend).

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
AI në automatizimin e marketingut
17 min. duke lexuar

AI në automatizimin e marketingut

AI nuk është më vetëm një fjalë kryesore; po ndryshon mënyrën se si ne mendojmë, punojmë dhe funksionojmë çdo ditë. Sot, AI është pothuajse kudo dhe përdoruesit e saj ndryshojnë shumë në moshë. Po na ndihmon me mësimin e fëmijëve për shkollë, planifikimin e pushimeve, automatizimin e detyrave të përsëritura, krijimin e fushatave të personalizuara […]

Darko Ďurica Darko Ďurica
Business Development Manager
Lexoni artikullin
Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja
4 min. duke lexuar

Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja

Meta prezanton mjete të reja dhe përmirësime në mjetet e saj të reklamimit që synojnë të mbështesin bizneset e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Kompania vazhdon të investojë në modelet e AI dhe zgjeron opsionet për reklamuesit për të maksimizuar rezultatet e shitjeve si në internet ashtu edhe në dyqane fizike.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun
5 min. duke lexuar

Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun

Të ardhurat nga shërbimet e transmetimit kanë tejkaluar televizionin tradicional për herë të parë në histori.  Sipas parashikimit të videos dixhitale eMarketer 2025, TV linear do të përbëjë vetëm një të tretën e tregut të abonimeve në SHBA deri në vitin 2028.  Konsumatorët preferojnë gjithnjë e më shumë shërbime fleksibël të disponueshme në çdo kohë […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+