1 min. duke lexuar

Buzzmarketing

Buzzmarketing është një lloj marketingu që synon të krijojë një buzz, buzz ose buzz rreth një marke, produkti apo shërbimi mes njerëzve. Qëllimi i saj është të krijojë ndërgjegjësimin e markës pa pësuar kosto të larta.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Buzzmarketing është një lloj marketingu që synon të krijojë një buzz, buzz ose buzz rreth një marke, produkti apo shërbimi mes njerëzve. Qëllimi i saj është të krijojë ndërgjegjësimin e markës pa pësuar kosto të larta. Marketingu viral dhe astroturfing janë gjithashtu pjesë e marketingut buzz. Është një nga mjetet më të fuqishme të marketingut sepse, nëse fushata është e suksesshme, vetë media do të përhapë fjalën.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
AI në automatizimin e marketingut
17 min. duke lexuar

AI në automatizimin e marketingut

AI nuk është më vetëm një fjalë kryesore; po ndryshon mënyrën se si ne mendojmë, punojmë dhe funksionojmë çdo ditë. Sot, AI është pothuajse kudo dhe përdoruesit e saj ndryshojnë shumë në moshë. Po na ndihmon me mësimin e fëmijëve për shkollë, planifikimin e pushimeve, automatizimin e detyrave të përsëritura, krijimin e fushatave të personalizuara […]

Darko Ďurica Darko Ďurica
Business Development Manager
Lexoni artikullin
Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja
4 min. duke lexuar

Meta prezanton mjete të reja për tregtinë elektronike: reklama të gjithanshme, AI dhe vendosje të reja

Meta prezanton mjete të reja dhe përmirësime në mjetet e saj të reklamimit që synojnë të mbështesin bizneset e shitjes me pakicë dhe tregtisë elektronike. Kompania vazhdon të investojë në modelet e AI dhe zgjeron opsionet për reklamuesit për të maksimizuar rezultatet e shitjeve si në internet ashtu edhe në dyqane fizike.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Lexoni artikullin
Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun
5 min. duke lexuar

Transmetimi Beats TV: Ndryshimi i lojës për tregtinë elektronike dhe marketingun

Të ardhurat nga shërbimet e transmetimit kanë tejkaluar televizionin tradicional për herë të parë në histori.  Sipas parashikimit të videos dixhitale eMarketer 2025, TV linear do të përbëjë vetëm një të tretën e tregut të abonimeve në SHBA deri në vitin 2028.  Konsumatorët preferojnë gjithnjë e më shumë shërbime fleksibël të disponueshme në çdo kohë […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+