1 min. duke lexuar

Buzzmarketing

Buzzmarketing është një lloj marketingu që synon të krijojë një buzz, buzz ose buzz rreth një marke, produkti apo shërbimi mes njerëzve. Qëllimi i saj është të krijojë ndërgjegjësimin e markës pa pësuar kosto të larta.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Buzzmarketing është një lloj marketingu që synon të krijojë një buzz, buzz ose buzz rreth një marke, produkti apo shërbimi mes njerëzve. Qëllimi i saj është të krijojë ndërgjegjësimin e markës pa pësuar kosto të larta. Marketingu viral dhe astroturfing janë gjithashtu pjesë e marketingut buzz. Është një nga mjetet më të fuqishme të marketingut sepse, nëse fushata është e suksesshme, vetë media do të përhapë fjalën.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
5 sekrete të përvetësimit të talenteve që funksionojnë në të vërtetë në 2025 (jo ajo që po bëjnë të gjithë të tjerët)
11 min. duke lexuar

5 sekrete të përvetësimit të talenteve që funksionojnë në të vërtetë në 2025 (jo ajo që po bëjnë të gjithë të tjerët)

Ka një arsye pse disa kompani kanë kandidatë në rresht, ndërsa të tjerët luftojnë me përvetësimin e talenteve edhe për role bazë. Nuk është ajo që po mendon. Pasi punoi me qindra ekipe punësimi, Ventsislava Nikolova identifikoi saktësisht atë që i ndan kompanitë që tërheqin talente të mëdha nga ato që nuk tërheqin. Hendeku është […]

Ventsislava Nikolova Ventsislava Nikolova
Founder and CEO, WorkVibes
7,000+ tregtarë po shkojnë në Budapest – ja pse
3 min. duke lexuar

7,000+ tregtarë po shkojnë në Budapest – ja pse

Affiliate World Europe do të vijë në Budapest më 4-5 shtator 2025, në Qendrën e Kongresit dhe Ekspozitave Hungexpo Budapest. Kjo konferencë kryesore e marketingut të filialeve bashkon tregtarët, reklamuesit dhe novatorët më të mirë të industrisë për dy ditë rrjetëzimi, mësimi dhe rritja e biznesit.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Rezultati i mundësisë së AI të Meta tani i disponueshëm për të gjitha llogaritë e reklamave
3 min. duke lexuar

Rezultati i mundësisë së AI të Meta tani i disponueshëm për të gjitha llogaritë e reklamave

Meta ka përfunduar shpërndarjen globale të veçorisë së saj Opportunity Score në të gjitha llogaritë reklamuese, pas fazave fillestare të testimit që filluan në fillim të këtij viti. Mjeti i optimizimit i drejtuar nga AI synon të ndihmojë reklamuesit të përmirësojnë performancën e fushatës së tyre përmes rekomandimeve sistematike.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+