Buzzmarketing është një lloj marketingu që synon të krijojë një buzz, buzz ose buzz rreth një marke, produkti apo shërbimi mes njerëzve. Qëllimi i saj është të krijojë ndërgjegjësimin e markës pa pësuar kosto të larta. Marketingu viral dhe astroturfing janë gjithashtu pjesë e marketingut buzz. Është një nga mjetet më të fuqishme të marketingut sepse, nëse fushata është e suksesshme, vetë media do të përhapë fjalën.
5 sekrete të përvetësimit të talenteve që funksionojnë në të vërtetë në 2025 (jo ajo që po bëjnë të gjithë të tjerët)
Ka një arsye pse disa kompani kanë kandidatë në rresht, ndërsa të tjerët luftojnë me përvetësimin e talenteve edhe për role bazë. Nuk është ajo që po mendon. Pasi punoi me qindra ekipe punësimi, Ventsislava Nikolova identifikoi saktësisht atë që i ndan kompanitë që tërheqin talente të mëdha nga ato që nuk tërheqin. Hendeku është […]