Buzzmarketing është një lloj marketingu që synon të krijojë një buzz, buzz ose buzz rreth një marke, produkti apo shërbimi mes njerëzve. Qëllimi i saj është të krijojë ndërgjegjësimin e markës pa pësuar kosto të larta. Marketingu viral dhe astroturfing janë gjithashtu pjesë e marketingut buzz. Është një nga mjetet më të fuqishme të marketingut sepse, nëse fushata është e suksesshme, vetë media do të përhapë fjalën.
Konferenca rajonale e tregtisë elektronike në Shkup prezantoi të ardhmen e ekonomisë dixhitale
Në një atmosferë të mbushur me energji, frymëzim dhe ide të reja, Konferenca e 8-të Rajonale e Tregtisë Elektronike e këtij viti demonstroi edhe një herë pse është ngjarja më e pritur për komunitetin dixhital në rajon. Më 4 nëntor, Opera dhe Baleti Kombëtar ishte i mbushur me menaxherë, tregtarë, sipërmarrës, përfaqësues organizatorë dhe udhëheqës […]