2 min. duke lexuar

Bllokimi i reklamave

Bllokimi i reklamave është një softuer që bllokon reklamat në shfletuesin tuaj. Mund të instalohet si një zgjerim i shfletuesit. Ajo mund të zbulojë dhe bllokojë reklamat ndërsa shfletoni faqet e internetit. Për shembull, ajo mund të bllokojë reklamat me banderola ose pop-ups, ose animacione apo video të ndryshme. Një nga softuerët më të popullarizuar është AdBlock Plus, i cili mund të instalohet në shfletues të ndryshëm.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

 

Bllokuesit e reklamave përdorin teknika të ndryshme për të identifikuar dhe bllokuar reklamat, duke përfshirë filtrimin DNS, manipulimin JavaScript dhe filtrimin e përmbajtjes.

Termat kryesorë:

  • Adware: Software që shfaq reklamat në pajisjen e një përdoruesi.
  • Pop-up blocker: Një mjet softuerik që pengon shfaqjen e dritareve pop-up të padëshiruara.
  • Malware: Software keqdashës që mund të dëmtojë pajisjen e një përdoruesi.
  • Filtrimi i përmbajtjes: Një teknikë e përdorur nga bllokuesit e reklamave për të identifikuar dhe bllokuar përmbajtje specifike, të tilla si reklamat.

Shembull: Një përdorues dëshiron të shmangë gjurmimin nga reklamuesit dhe dëshiron të bllokojë reklamat nga ngarkimi në faqen e tyre të preferuar. Ata instalojnë një bllokues reklamash në shfletuesin e tyre, i cili filtron reklamat dhe u lejon atyre të shohin faqen e internetit pa ndërprerje.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Zgjidhje të përballueshme për zgjerimin e tregtisë elektronike për bizneset e vogla
23 min. duke lexuar

Zgjidhje të përballueshme për zgjerimin e tregtisë elektronike për bizneset e vogla

Ndryshimi dixhital në sjelljen e konsumatorëve ka krijuar mundësi dhe urgjencë për bizneset e vogla që kërkojnë rritje. Zgjidhjet tradicionale të zgjerimit për bizneset e vogla shpesh kërkonin burime të konsiderueshme kapitale dhe teknike. Peizazhi i sotëm i tregtisë elektronike e ka ndryshuar rrënjësisht këtë ekuacion, duke ofruar platforma të sofistikuara me çmime të aksesueshme […]

Alexandra Bukovčanová Alexandra Bukovčanová
Chief Marketing Officer, Translata
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
7 min. duke lexuar

Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti

Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh
4 min. duke lexuar

Leroy Merlin hap dyqanin e 23-të rumun pas investimit prej 3 milionë eurosh

Ajo që filloi si një investim i vetëm prej 3 milionë eurosh në një qendër tregtare rumune është në fakt pjesë e diçkaje shumë më të madhe. Ndërsa shumica e shitësve me pakicë po shkurtojnë, gjigandi francez i përmirësimit të shtëpisë Leroy Merlin po dyfishon Evropën Lindore me një plan që mund të riformësojë të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+