1 min. duke lexuar

Bli tani, paguaj më vonë (BNPL)

Buy Now, Pay Later (BNPL) services are revolutionizing the way we shop online. Ajo pritet të rritet në më shumë se 900 milionë përdorues në mbarë botën deri në vitin 2027 – të nxitur nga nevoja për opsione krediti të përballueshme gjatë kohëve të pasigurta ekonomike.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Buy Now, Pay Later (BNPL) services are revolutionizing the way we shop online. Ajo pritet të rritet në më shumë se 900 milionë përdorues në mbarë botën deri në vitin 2027 – të nxitur nga nevoja për opsione krediti të përballueshme gjatë kohëve të pasigurta ekonomike. Sezoni i festave pa një rritje në adoptimin e BNPL, me një në 14 blerje online të bëra duke përdorur këto aplikacione. Por, ndërsa BNPL ofron lehtësi dhe fleksibilitet, është thelbësore të jemi të vetëdijshëm për humbjet e mundshme, të tilla si shpenzimet e tepërta, tarifat e fshehura dhe praktikat e paqarta të faturimit.

Kjo është arsyeja pse rregullatorët po vëzhgojnë nga afër industrinë, duke futur rregulla të reja për të mbrojtur konsumatorët dhe për të garantuar transparencën. Me BNPL, ju merrni atë që paguani për – fjalë për fjalë. Ndryshe nga planet e layaway, ku ju paguani në krye dhe prisni për dorëzimin, shërbimet BNPL ju japin akses të menjëhershëm në blerjet tuaja ndërsa kryeni pagesat.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
GTM Tag Loading Update: Ndryshimet thelbësore për gjurmimin e konvertimit të e-commerce
4 min. duke lexuar

GTM Tag Loading Update: Ndryshimet thelbësore për gjurmimin e konvertimit të e-commerce

A keni marrë një email në lidhje me ndryshimet se si Google Tag Manager (GTM) do të ngarkojë Google Ads dhe Floodlight tags nga 10th April 2025? Kjo update mund të ndikojë në ndjekjen e konvertimit, remarketing, dhe mënyrën se si ju menaxhoni tags në GTM. Çfarë po ndryshon saktësisht, pse po ndodh dhe çfarë […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Nga $25K në $175K Të ardhurat mujore: PPC Strategy Case Study for Fashion E-commerce
9 min. duke lexuar

Nga $25K në $175K Të ardhurat mujore: PPC Strategy Case Study for Fashion E-commerce

Duke kërkuar frymëzim se si të shkallëzoni biznesin tuaj të e-commerce nëpërmjet reklamave me pagesë? David Krumpar nga Lighthouse Media Solutions ka përgatitur këtë studim rasti të jashtëzakonshëm që tregon se si një markë e qëndrueshme mode arriti rezultate të jashtëzakonshme. Në vetëm gjashtë muaj, strategjia e tyre gjithëpërfshirëse PPC transformoi performancën dixhitale të markës […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+