Në marketingun e rritjes, blerja përfshin sjelljen e përdoruesve apo klientëve të rinj në një faqe interneti ose aplikacion mobil nga disa burime. Në paradigmën AARRR, është “A” e parë që shpjegon se si të lokalizohen konsumatorët dhe më në fund t’i konvertojnë ata në klientë. Iniciativat e marketingut realizohen duke përdorur qasje të paguara, jo të paguara, ose të dyja, në varësi të qëllimit të biznesit. Marketingu i blerjes, i njohur edhe si marketingu i blerjes së plumbit, është një lloj marketingu që synon veçanërisht konsumatorët që janë të vetëdijshëm për produktin/shërbimin tuaj dhe në procesin e marrjes së një vendimi blerjeje.
5 sekrete të përvetësimit të talenteve që funksionojnë në të vërtetë në 2025 (jo ajo që po bëjnë të gjithë të tjerët)
Ka një arsye pse disa kompani kanë kandidatë në rresht, ndërsa të tjerët luftojnë me përvetësimin e talenteve edhe për role bazë. Nuk është ajo që po mendon. Pasi punoi me qindra ekipe punësimi, Ventsislava Nikolova identifikoi saktësisht atë që i ndan kompanitë që tërheqin talente të mëdha nga ato që nuk tërheqin. Hendeku është […]