1 min. duke lexuar

Blerje

Në marketingun e rritjes, blerja përfshin sjelljen e përdoruesve apo klientëve të rinj në një faqe interneti ose aplikacion mobil nga disa burime. Në paradigmën AARRR, është “A” e parë që shpjegon se si të lokalizohen konsumatorët dhe më në fund t’i konvertojnë ata në klientë.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Në marketingun e rritjes, blerja përfshin sjelljen e përdoruesve apo klientëve të rinj në një faqe interneti ose aplikacion mobil nga disa burime. Në paradigmën AARRR, është “A” e parë që shpjegon se si të lokalizohen konsumatorët dhe më në fund t’i konvertojnë ata në klientë. Iniciativat e marketingut realizohen duke përdorur qasje të paguara, jo të paguara, ose të dyja, në varësi të qëllimit të biznesit. Marketingu i blerjes, i njohur edhe si marketingu i blerjes së plumbit, është një lloj marketingu që synon veçanërisht konsumatorët që janë të vetëdijshëm për produktin/shërbimin tuaj dhe në procesin e marrjes së një vendimi blerjeje.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
5 sekrete të përvetësimit të talenteve që funksionojnë në të vërtetë në 2025 (jo ajo që po bëjnë të gjithë të tjerët)
11 min. duke lexuar

5 sekrete të përvetësimit të talenteve që funksionojnë në të vërtetë në 2025 (jo ajo që po bëjnë të gjithë të tjerët)

Ka një arsye pse disa kompani kanë kandidatë në rresht, ndërsa të tjerët luftojnë me përvetësimin e talenteve edhe për role bazë. Nuk është ajo që po mendon. Pasi punoi me qindra ekipe punësimi, Ventsislava Nikolova identifikoi saktësisht atë që i ndan kompanitë që tërheqin talente të mëdha nga ato që nuk tërheqin. Hendeku është […]

Ventsislava Nikolova Ventsislava Nikolova
Founder and CEO, WorkVibes
7,000+ tregtarë po shkojnë në Budapest – ja pse
3 min. duke lexuar

7,000+ tregtarë po shkojnë në Budapest – ja pse

Affiliate World Europe do të vijë në Budapest më 4-5 shtator 2025, në Qendrën e Kongresit dhe Ekspozitave Hungexpo Budapest. Kjo konferencë kryesore e marketingut të filialeve bashkon tregtarët, reklamuesit dhe novatorët më të mirë të industrisë për dy ditë rrjetëzimi, mësimi dhe rritja e biznesit.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Rezultati i mundësisë së AI të Meta tani i disponueshëm për të gjitha llogaritë e reklamave
3 min. duke lexuar

Rezultati i mundësisë së AI të Meta tani i disponueshëm për të gjitha llogaritë e reklamave

Meta ka përfunduar shpërndarjen globale të veçorisë së saj Opportunity Score në të gjitha llogaritë reklamuese, pas fazave fillestare të testimit që filluan në fillim të këtij viti. Mjeti i optimizimit i drejtuar nga AI synon të ndihmojë reklamuesit të përmirësojnë performancën e fushatës së tyre përmes rekomandimeve sistematike.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Project manager, Ecommerce Bridge EU
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+