1 min. duke lexuar

Blerje

Në marketingun e rritjes, blerja përfshin sjelljen e përdoruesve apo klientëve të rinj në një faqe interneti ose aplikacion mobil nga disa burime. Në paradigmën AARRR, është “A” e parë që shpjegon se si të lokalizohen konsumatorët dhe më në fund t’i konvertojnë ata në klientë.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Në marketingun e rritjes, blerja përfshin sjelljen e përdoruesve apo klientëve të rinj në një faqe interneti ose aplikacion mobil nga disa burime. Në paradigmën AARRR, është “A” e parë që shpjegon se si të lokalizohen konsumatorët dhe më në fund t’i konvertojnë ata në klientë. Iniciativat e marketingut realizohen duke përdorur qasje të paguara, jo të paguara, ose të dyja, në varësi të qëllimit të biznesit. Marketingu i blerjes, i njohur edhe si marketingu i blerjes së plumbit, është një lloj marketingu që synon veçanërisht konsumatorët që janë të vetëdijshëm për produktin/shërbimin tuaj dhe në procesin e marrjes së një vendimi blerjeje.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
GTM Tag Loading Update: Ndryshimet thelbësore për gjurmimin e konvertimit të e-commerce
4 min. duke lexuar

GTM Tag Loading Update: Ndryshimet thelbësore për gjurmimin e konvertimit të e-commerce

A keni marrë një email në lidhje me ndryshimet se si Google Tag Manager (GTM) do të ngarkojë Google Ads dhe Floodlight tags nga 10th April 2025? Kjo update mund të ndikojë në ndjekjen e konvertimit, remarketing, dhe mënyrën se si ju menaxhoni tags në GTM. Çfarë po ndryshon saktësisht, pse po ndodh dhe çfarë […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Nga $25K në $175K Të ardhurat mujore: PPC Strategy Case Study for Fashion E-commerce
9 min. duke lexuar

Nga $25K në $175K Të ardhurat mujore: PPC Strategy Case Study for Fashion E-commerce

Duke kërkuar frymëzim se si të shkallëzoni biznesin tuaj të e-commerce nëpërmjet reklamave me pagesë? David Krumpar nga Lighthouse Media Solutions ka përgatitur këtë studim rasti të jashtëzakonshëm që tregon se si një markë e qëndrueshme mode arriti rezultate të jashtëzakonshme. Në vetëm gjashtë muaj, strategjia e tyre gjithëpërfshirëse PPC transformoi performancën dixhitale të markës […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+