Live Shopping është një strategji marketingu ku një host, zakonisht një influencues ose i famshëm, promovon një produkt nëpërmjet një videoje live. Ngjashëm me shfaqjet televizive të blerjeve në shtëpi në të cilat një individ demonstron se si të përdorë një send, ndërveprimi midis prezantuesit dhe audiencës bëhet tërësisht live, siç sugjeron emri. Përmbajtja e gamifikuar, duke përfshirë promovimet dhe çmimet, zakonisht u ofrohet shikuesve në të gjithë një rrjedhë të drejtpërdrejtë, por vetëm për një kohëzgjatje të kufizuar. Blerjet livestream janë veçanërisht të efektshme për shkak të ndjenjës së urgjencës së krijuar nga mungesa ose disponueshmëria e kufizuar. Për më tepër, sa më i madh të jetë audienca, aq më e madhe është frika për të humbur një marrëveshje potencialisht të mirë.
Facebook thjeshton videon: E gjithë përmbajtja bëhet rrotulluese së shpejti
Këtu është një përditësim i platformës që do të ndryshojë mënyrën se si miliona njerëz ndajnë videot. Ndërsa Facebook thjeshton krijimin e videove, ata sapo kanë njoftuar se në muajt e ardhshëm, çdo video e ngarkuar në platformë do të bëhet automatikisht një bobinë. Nuk ka më zgjedhje midis formateve – gjithçka është e unifikuar […]