B2B, shkurtesa për Biznes-në-Biznes, përshkruan transaksionet tregtare midis bizneseve, dhe jo midis bizneseve dhe konsumatorëve (B2C). Ajo përfshin shkëmbimin e mallrave, shërbimeve ose informacionit midis kompanive për të mbështetur operacionet e tyre ose për t’u rishitur klientëve të tyre. Ndërveprimet B2B shpesh përfshijnë vëllime më të mëdha produktesh ose shërbimesh dhe mund të përfshijnë negociata, kontrata dhe zgjidhje të personalizuara të përshtatura për të përmbushur nevojat specifike të klientëve të biznesit. Ky model biznesi fokusohet në dhënien e vlerës për bizneset e tjera, nxitjen e marrëdhënieve afatgjata dhe nxitjen e rritjes reciproke dhe suksesit në treg.
AI në automatizimin e marketingut
AI nuk është më vetëm një fjalë kryesore; po ndryshon mënyrën se si ne mendojmë, punojmë dhe funksionojmë çdo ditë. Sot, AI është pothuajse kudo dhe përdoruesit e saj ndryshojnë shumë në moshë. Po na ndihmon me mësimin e fëmijëve për shkollë, planifikimin e pushimeve, automatizimin e detyrave të përsëritura, krijimin e fushatave të personalizuara […]