Banderolat janë një mënyrë popullore për bizneset për të marrë mesazhin e tyre atje në internet. Ato janë si një poster dixhital që shfaqet në faqet e internetit, zakonisht përgjatë buzës së ekranit. Dhe, le të jemi të sinqertë, ato janë ende një nga mënyrat më efektive për kompanitë për të arritur audiencën e tyre të synuar. Botuesit janë partnerë me këta reklamues, të cilët paguajnë për të shfaqur pankartat e tyre në faqet e tyre. Mënyra se si funksionon është se ju ose mund të paguani për çdo herë që dikush sheh banerin tuaj (i njohur si CPM, ose kosto për një mijë përshtypje), ose ju mund të paguani vetëm kur dikush në të vërtetë klikon mbi të (që quhet PPC, ose pay-per-click).
Zgjidhje të përballueshme për zgjerimin e tregtisë elektronike për bizneset e vogla
Ndryshimi dixhital në sjelljen e konsumatorëve ka krijuar mundësi dhe urgjencë për bizneset e vogla që kërkojnë rritje. Zgjidhjet tradicionale të zgjerimit për bizneset e vogla shpesh kërkonin burime të konsiderueshme kapitale dhe teknike. Peizazhi i sotëm i tregtisë elektronike e ka ndryshuar rrënjësisht këtë ekuacion, duke ofruar platforma të sofistikuara me çmime të aksesueshme […]