2 min. duke lexuar

A është vlera e jetës së klientit?

Një metrikë e rëndësishme që u mundëson kompanive të kuptojnë vlerën afatgjatë të kontakteve të tyre me klientin është vlera e jetës së klientit. Ajo shikon shumën e pritshme të parave që një klient do të shpenzojë me një kompani gjatë gjithë qëndrimit të tyre.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

Një metrikë e rëndësishme që u mundëson kompanive të kuptojnë vlerën afatgjatë të kontakteve të tyre me klientin është vlera e jetës së klientit. Ajo shikon shumën e pritshme të parave që një klient do të shpenzojë me një kompani gjatë gjithë qëndrimit të tyre. Kompanitë peshojnë dy elemente kryesore në mënyrë që ta zgjidhin këtë. Ata së pari konsiderojnë të ardhurat mesatare që sjell një konsumator. Më pas, ata parashikojnë kohëzgjatjen e kohës që konsumatori ndoshta do të vazhdojë të bëjë blerje prej tyre.

Shumëfishimi i këtyre dy numrave ndihmon kompanitë të kuptojnë vlerën e përgjithshme të një klienti përgjatë kohës. Bërja e gjykimeve të mençura në lidhje me marketingun, shërbimin ndaj klientit dhe zhvillimin e produkteve varet shumë nga kjo njohuri. Për shembull, një korporatë mund të përqendrohet më shumë në joshjen dhe mbajtjen e llojeve të veçanta të klientëve, nëse është e vetëdijshme se disa prej tyre zakonisht qëndrojnë më gjatë dhe shpenzojnë më shumë. Përndryshe, nëse zbulojnë se disa konsumatorë kanë një vlerë të dobët gjatë jetës, ata mund të kërkojnë strategji për të rritur shpenzimet e tyre ose për të thelluar lidhjet e tyre me biznesin.

 

 

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive
4 min. duke lexuar

Facebook heq 10 milionë llogari të rreme në Creator Protection Drive

Meta shkoi pas hajdutëve të përmbajtjes në një mënyrë të madhe. Ata hoqën 10 milionë profile të rreme që kopjonin krijuesit e njohur dhe goditën 500,000 llogari të padëshiruara në gjysmën e parë të vitit 2025. Tani Facebook dëshiron të ndalojë shfaqjen e të njëjtave video virale kudo.

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë
5 min. duke lexuar

Themeluesi i Zara me vlerë 120 miliardë dollarë: 50 vjet pas hapjes së dyqanit të parë

Naomi Campbell, Linda Evangelista dhe 48 modele të tjera të larta këndojnë “I Feel Love” në filmin e përvjetorit të Steven Meisel për Zara. Marka spanjolle feston 50 vjet me këtë fushatë të mbushur me yje që lançohet më 9 maj – data e saktë që Amancio Ortega hapi dyqanin e tij të parë në […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU
Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB
4 min. duke lexuar

Ngjarja katër-ditore Prime e Amazon dyfishon shitjet e së Premtes së Zezë në MB

Amazon sapo dëshmoi se blerjet verore mund të mposhtin shitjet dimërore. Ngjarja e parë katër-ditore Prime e gjigantit të shitjes me pakicë (8-11 korrik) gjeneroi 2.08 miliardë £ në shpenzime online në Mbretërinë e Bashkuar – pothuajse dyfishi i asaj që tërhoqi e Premtja e Zezë në 2024. Shifrat tregojnë se konsumatorët janë ende të […]

Katarína Šimčíková Katarína Šimčíková
Freelance I Digital Marketing Specialist, Ecommerce Bridge EU