3 min. duke lexuar

4A në marketing

Modeli 4A i referohet një strategjie marketingu që përcakton nëse një produkt apo shërbim ia vlen t'i ofrohet një grupi klientësh. Pika e parë është përballueshmëria, e cila shihet kryesisht nga pikëpamja e klientit. E dyta është disponueshmëria, e cila është arritshmëria e përgjithshme e mënyrës se si reklamat mund të ndihmojnë markën të arrijë klientin. Pika tjetër është ndërgjegjësimi, i cili i referohet sa i njohur është produkti. Pika e fundit është pranueshmëria, e cila është ose vetëdija për produktin ose gatishmëria për të provuar produktin ose shërbimin.

Ky artikull është përkthyer për ju nga inteligjenca artificiale

 

Pranuesi:

Pranuesi i referohet masës në të cilën një produkt apo shërbim plotëson nevojat dhe pritjet e audiencës së synuar. Është shkalla në të cilën një produkt ose shërbim perceptohet si i vlefshëm, i rëndësishëm dhe i kënaqshëm. Pranimi ndikohet nga faktorë të tillë si veçoritë e produktit, cilësia dhe performanca.

Përballueshmëria:

Përballueshmëria i referohet kostos së një produkti apo shërbimi në lidhje me buxhetin e audiencës së synuar. Është shkalla në të cilën një produkt ose shërbim perceptohet si i përballueshëm dhe i arritshëm. Përballueshmëria ndikohet nga faktorë të tillë si çmimi, vlera dhe gjendja financiare.

Arritshmëria:

Aksesueshmëria i referohet lehtësisë me të cilën një produkt ose shërbim mund të përftohet nga audienca e synuar. Është shkalla në të cilën një produkt ose shërbim është lehtësisht i arritshëm dhe i përshtatshëm. Arritshmëria ndikohet nga faktorë të tillë si vendndodhja, disponueshmëria dhe logjistika.

Ndërgjegjësimi:

Ndërgjegjësimi i referohet masës në të cilën një produkt apo shërbim është i njohur dhe i njohur nga audienca e synuar. Është shkalla në të cilën një produkt ose shërbim perceptohet si relevant dhe familjar. Ndërgjegjësimi ndikohet nga faktorë të tillë si reklamat, marketingu dhe fjala e gojës.

Modeli 4A ofron një kuadër gjithëpërfshirës për të kuptuar sjelljen e konsumatorit dhe për të zhvilluar strategji efektive marketingu. Duke marrë në konsideratë katër faktorët e pranueshmërisë, përballueshmërisë, arritshmërisë dhe ndërgjegjësimit, bizneset mund të përshtatin përpjekjet e tyre të marketingut për të përmbushur nevojat dhe preferencat e audiencës së tyre të synuar.

Ndani artikullin
Artikuj të ngjashëm
GTM Tag Loading Update: Ndryshimet thelbësore për gjurmimin e konvertimit të e-commerce
4 min. duke lexuar

GTM Tag Loading Update: Ndryshimet thelbësore për gjurmimin e konvertimit të e-commerce

A keni marrë një email në lidhje me ndryshimet se si Google Tag Manager (GTM) do të ngarkojë Google Ads dhe Floodlight tags nga 10th April 2025? Kjo update mund të ndikojë në ndjekjen e konvertimit, remarketing, dhe mënyrën se si ju menaxhoni tags në GTM. Çfarë po ndryshon saktësisht, pse po ndodh dhe çfarë […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Lexoni artikullin
Nga $25K në $175K Të ardhurat mujore: PPC Strategy Case Study for Fashion E-commerce
9 min. duke lexuar

Nga $25K në $175K Të ardhurat mujore: PPC Strategy Case Study for Fashion E-commerce

Duke kërkuar frymëzim se si të shkallëzoni biznesin tuaj të e-commerce nëpërmjet reklamave me pagesë? David Krumpar nga Lighthouse Media Solutions ka përgatitur këtë studim rasti të jashtëzakonshëm që tregon se si një markë e qëndrueshme mode arriti rezultate të jashtëzakonshme. Në vetëm gjashtë muaj, strategjia e tyre gjithëpërfshirëse PPC transformoi performancën dixhitale të markës […]

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Lexoni artikullin
Bridge Now

Lajmet më të fundit TANI

10+ të palexuar

10+